Kass raggningsreplik - som funkat !
Face it. Det finns miljarder värdelösa raggningsrepliker där ute. En del skrattar man åt när man läser över internet och berättar dom på skämt till sina tjejpolare. Men en del, med oftast ofantligt mkt alkohol i blodet, drar man till fina tjejer på krogen (oftast). Men den här tråden är för oss som fått en ohyggligt dålig replik att faktiskt fungera. Jag lyckades i helgen. Var på festival. Träffade en löjligt fin tjej från södra Sverige och började tokragga. Musiken var så hög att vi fick prata direkt i varandras öron och fick en känsla då att hon var väldigt fysisk av sig, typ kramades o viskade samtidigt.
Aja, hur som haver så lyckades jag på nåt sätt kyssa hennes öga (det var verkligen inte med flit, jag skulle inte ens kyssa henne öht utan jag viskade helt enkelt på fel ställe, plus jävligt mycket sprit i mig) och sa då; Mm vilket kyssvänligt öga du har. Går det bra om jag prövar munnen med?
Eftersom hon var jävligt into me funkade det. Jag tänkte att jag skulle få ett knä mellan benen för att jag lät så gay men mot alla odds fungerade det.
Din tur
"Don't schsch me motherfucker"
Orka komplicera det, säg eran avsikt:Hej, ska vi knulla? Fungerar på varannan typ.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Själv var man på skumparty en gång... raggade då på en norsk tjej med rätt fin kropp. Och det värsta var att jag inte ens behövde snacka med henne, utan bara smeka henne lite lätt på låren som man vanligen gör. Bara ett par ögonblick efter det var hon i min famn och vi hånglade.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Fångade min pojkvän genom att säga "Du har klänning " följt av "Får jag kyssa dig ?"
My heart lives in my vagina.
mm fast nu skulle man ju inte skryta om brudar man hookat, utan dåliga raggningsrepliker...
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Vadå brudar?
My heart lives in my vagina.
Aldrig använt raggningsrepliker eftersom jag aldrig raggat. Men kan inte någon testa "Jag har en balle som ser ut som en guldfisk, vill du se?" åt mig?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
jag har stor kuk och stor säng! det stämmer men det funkade också. fick det ja vela flera gånger efter ja första =)
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
Vika fina skosnören! öhh, va? Ehm, vill du knulla!? Funkar alltid! Eller för en polare å det här är sant. "Jag har aldrig hånglat med ngn som har tungpiercing" *Fakkifakki*
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
Ska vi leka brandbil? Jag sprutar och du tutar! Visserligen var de min flickvän jag sa det till men jag fick knulla iaf.
Rätta mej om jag har fel, (Men de är inte ofta de händer)
man ska gå fram till den helt okänd tjej och säga, - jag har alltid vartit kär i dej
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Då blir dem glada och våta i trosan minsan!
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
mm men raggningsrepliken var tyst... den var obefintlig. Alltså en riktigt keff en.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
usch, raggningsrepliker är vidrigt! jag mår dåligt om jag blir uppraggad av någon som verkligen försöker! Grattis till dig som fick ligga trots raggningsreplik!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
you must be from the netherlands, cause amsterDAMN you're fine! är ju en stående klassiker, har testat den en gång, fick inte ligga dock
ask Beavis, I get nothing Butt-head
en kompis lyckades med "min kuk är inte större än såhär (håller upp lillfingret), men den kan hålla dig vaken hela natten"
http://www.kommandot.se/wp/
Jag vände på "här är 500 spänn sup mig snygg" och sa "har du 500 spänn så jag kan supa dig snygg" eller nåt i den stilen.. var inte ens min avsikt att ragga bara vara lite dryg, men fick ligga senare på kvällen. Och hon var iofs snygg utan alkohol för 500kr.. på festival. "Jag har aldrig hånglat med ngn som har tungpiercing" Är ju inte direkt en raggningsreplik, men den har också funkat för mig. Det sjuka var att jag aldrig sett henne innan, aldrig sagt ett ord till förutom det, vet inte namn och har aldrig sett igen... på efterfest.
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
It's only gay if balls are touching
Skivsamlare
2007-07-11 12:34
Är det inte dyrt att se så billig ut? Denna, ironiska, replik belönades med en örfil
fair enough..
En bekant snackade dåliga raggningsrepliker i bajamaja-kön på festival och drog "ursäkta, men får jag fresta med ett samlag?" Tjejen framför vände sig om och svarade att det skulle vara trevligt. de är fortfarande ihop. Brorsans tankade polare: "Jag är så full så jag vet inte om jag hittar hem..." ...och visst fick han en sovplats den kvällen :D 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
"ska vi hångla?" det var allt som behövdes för mig när jag träffade min flickvän för första gången.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har kört tungpiercingrepliken. Sa något i stil med "Kan jag kyssa dig i utbildande syfte". Det funkade.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Aldrig raggat, men första gången jag var ute med min nuvarande så drog hon till med ett "Snälla drick inte mer. För om du gör det så kan jag inte knulla dig ikväll". Vetefan om det räknas som raggningsreplik, men ack vad jag drack mer :)
"ursäkta, men får jag fresta med ett samlag?" Haha den var skön
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Du är riktigt jävla tråkig vet du det? sluta snacka innan jag somnar så går vi å knullar istället." Funkade finfint
Du får döda en kossa och äta den, men du får inte plocka en blomma och röka den. FREE 42-ÅRINGEN!
"Hon är så jävla dryg, jag ska lätt straffknulla henne ikväll" tydligen så hade hon hört det och av en för mig totalt outgrundlig anledning så ville hon ändå ha sex med mig. en indirekt raggningsreplik alltså. hon måste verkligen vara sällsynt dum i huvudet.
"Hallå smulan står du här coh kexar"
"life's a garden, dig it."
"Har inte vi träffats tidigare? " Works almost everytime.
whoopzidoo
Balhoo's var ju klockren!
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
"tyvärr men jag har pojkvän" "lungt,jag är inte svartsjuk!" Testat å funkar....i tonåren,en polare ville dumpa sin flickvän men orkade inte med en massa drama så han letade efter enkel väg ut! Så han betalade mej för att se till så hon var otrogen så han bara kunde dissa hon. Jävligt omoget givetvis,men de var juh en massa år sen...
Jag har en 120 säng, den får minst 2 plats i.
"Jobbar dina päron på GB? för jag vill slicka dig hela kvällen!"
Hey
"lets roll bitch!"
-.-DMX-.-
suckar när jag skriver men here it goes "du måst vara trött för du har sprungit i mina tankar sen första ögonkastet" lr nåt sånt som alla sett på tv. min charmiga kille körde den här: "asså ja vill verkligen kyssa dej men du ska veta att ja inte e ute efter nån jävla flirt utan d här e på riktigt o ja e inte en sån som bara tar en brud o lämnar resten, e du ute efter nån sommarflamma så kan du lika gärna säga d nu så vi kan avsluta d här lr så gör vi d här på riktigt o ja vet att du e yngre o så men/ där avbröt ja honom o han fick sitt hångel. säg inte att tjejer kan krångla till d när killar e 20 ggr värre när d verkligen gäller!
tjena lövet faller du för mig?
Producent
2007-07-11 16:40
Eller denna grabbar!;) Den funkar på alla och det lovar jag;D Du: Gjorde det ont? Hon: Va menar du? Du: När du föll ner från himmlen hahaha den klara jag mig på ett antal gånger;D
Flyger fritt, landar platt
Joutzen När man är 15 kanske. :)
Producent
2007-07-11 17:04
jag är 16 om 17 dar;)
En brud lånade min mobil för att ringa en kompis, då sa jag "Det är lika bra att du skriver in ditt eget nummer när du har den"... Svincoolt eller så inte men hon gjorde det iallafall och glad är jag över det :)
Men lika glad är jag för det!
Jag ifrågasätter starkt att raggningsrepliker över huvud taget kan "funka" eller "inte funka". Tänk er själva, om ni har spanat på en tjej hela kvällen och det första hon säger är nåt töntigt, tänker ni då: "nähä, fan då kan ju inte jag ha sex med henne"?Joutzen P15 Jag kan förstå att många föll för den repliken... på konfirmationslägret.
Producent
2007-07-11 18:14
Hahahaha jadu.. där prövade alla sorters men fick bara prästen i säng:/
-jag har en bootleg på titanic hemma om du vill hänga med hem? (detta var före bredbandstillgängligheten)
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Men det bästa är ändå den gången jag inte pallade med någon brud och en som visa sitt intresse för mig... ...så började jag löjla mig och säga att jag ser mina "brudar" som mina hästar...att jag har dem i ett stall och plockar fram dem då jag vill... ...samtidigt som en polare visade intresse för henne och spelade vääärsta hassan nova så säger hon plötsligt att hon gillade mitt sätt att tänka.... ...lär inte ha funnits en stark självbild där inte...men vem är jag att döma så det var bara att köra på ;P
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Jefe P3 Och din själv- och människobild är så mycket starkare som har sex med sådana personer?
jag trodde inte änglar föll från himmlen, men det var synd att du landa på ansiktet.. är fortfarande oskuld .
Eccan Ja du...på den tiden då jag var 15 så brydde jag mig inte mycket mer än mig själv, men det är en del av själva uppväxten, konstigt bara att du inte har märkt det i din utveckling då du inte förstår detta.
jag trodde inte änglar föll från himmlen, men det var synd att du landa på ansiktet.. hahaha kall...
känner en snubbe som drog: "du får en cigg om jag får suga på dina pattar"
vågar du köra på mig igen då fitta?
"hassan nova" :D 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda