I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lite apotek frågor

Övrigt - Blandat

   

2007-07-17 18:41

Lite apotek frågor

ett
Hade tänkt köpa tandkräm som bleker tänderna. Sett att en kompis tjej har men känner inte att fråga henne då jag är tillsammans med hennes lillesyrra och jag kan förlora min gangsta-status.

Hon köpte den i alla fall ifrån apoteket, har kollat runt men hittar ingen som har just den specifika funktionen. Är det någon som provat denna vara? Fungerar den? Någon som har någon koll på bra produkter och kan ge namn på någon?

två
Jag lider av muntorrhet och undrar om någon har provat på tuggummi/tabletter man köper på apoteket? Fungerar de? Är det bara att tugga på, eller har dem laxerande effekt som andra tuggummin?

tre
Jag har fått svamp på min jarre, och detta är garanterat pga min tjej. Tydligen ska Daktacort hjälpa (säkert samma salva jag fick på ungdomsmot.) Någon som provat detta? Och hur kan jag smidigast infa min kärring att "oh snap! sorry hun', you got the mushrooms in your vigina!

Någon som har erfarenheter även om detta?


tack på förhand o visa Whoa :)

de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor