Omanligaste man kan göra?
Hej hej, jag undrar vad ni tycker är det omanligaste man kan göra? kommer med mitt svar vid ett senare tillfälle.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Tro att det spelar roll...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Kolla på DH.
www.projectedwin.blogg.se
hmm sittkissa kanske
"three can keep a secret if two are dead"
Word på Jordgubbsgodis...
vara sådär klyschigt macho.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Vara kvinna?
Still in the bridge
Tycker det känns ganska jävla omanligt iallafall att göra en tråd om det omanligaste man kan göra...
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Sminka sig, fan va gay.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
heta sylvester
vi är överallt!
lipa och tycka synd om sig själv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller med nån hahahaha Sittkissa är fett omanligt därför jag alltid gör de för jag är Zpeciellllllllll
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Överhuvud män som försöker agerar precis som en traditionell man skall, men inte riktigt klarar av det.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
klä sej som peter siepen... :S
vi är överallt!
dopp-i-daimen (undantag för fångar)
Get Random!
klart man sittkissar. vem fan står upp, vart det än är, om man inte verkligen behöver?
sp42 kallar du Arnold omanlig? :O
Get Random!
sätta på sig en klänning, pumps och en peruk och så lite smink på de hela...fan
En rakad pung skulle jag tro haha..
kan inte utföra ett bra jobb
Hey
det är manligt att våga vara omanlig. haha!
att försöka vara mer manlig tenderar till att göra en omanlig. om man ska snacka riktiga män :)
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
att vara tillsammans med en tjej..
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
måla tånaglarna
"-It´s 106 miles to Chicago. We´ve got a full tank of gas, half pack of cigarettes, it´s dark, and we´re wearing sunglasses. - Hit it."
raka fittan...
/Este G -In Yo Area
sp42 sade det. det enda omanliga är väl att föda barn, änn så länge.
Lyssna på allt sin kvinna har att säga?
Jag har ingen personlighet
Det jag tycker är omanligast är att ta på sig smink för att se fräschare ut, tvåa på listan är att vaxa sig och som trea sätter jag mina slantar på att gå omkring med en stor LV-bag och en v-ringad tröja.
whoopzidoo
Gråta
Se ut som snubben i "the ark" ?
§1 Härmed avsäger jag mig allt ansvar för ovan skriven text. §2 Allt är skrivet i rent informativt syfte. §3 Uppmaning till brott kan därför ej styrkas.
Antq Tror att han har insett att han är mer femenin än maskulin.
whoopzidoo
Rakade ben och smink, nae..fyfan!
Tahoma sa det... Och han sa det jäävligt bra!
Vem är du, tjänsteman?
Ägna sig åt känslor altogether; inget manligt kan komma ur det liksom.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
Omanligt är det om man ska kolla under skon (efter typ skit) och drar foten böjt uppåt bakåt emot röven och kollar bakåt över axeln! istället för att slänga fram foten framför kroppen böjt åt sidan !
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Bli körd i röven? Tenfingers?
Follow the dao, right about....NOW!
hehe peter siepen var det första som dök upp i mitt huvud iaf.
ask Beavis, I get nothing Butt-head
"Bli körd i röven? Tenfingers?" Du ropade? Sorry, I don't do ugly people.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
dricka Xider
Fniss. Vad mycket åsikter om manlighet det finns på ett community där en stor del av medlemmarna klär sig (eller lyssnar på artister som klär sig) som småpojkar. Glashuset gossar, tänk på glashuset.
Att spela in sig själv med webcam när man runkar och sedan kolla på det man spelat in och runka är ju rätt omanligt..
Jag avskyr öl och gillar ej fotboll. Det är ganska omanligt.
Bleka anus
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Ha analsex med sin flickvän. Vafan är det för fel med babymakern?
Shooo bree
Graffare
2007-07-19 11:33
Att inte köpa blommor till sin tjej Bli bjuden på bio/mat
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Puge Varför?