Nöjd med sitt jobb?
Nån mer här som är nöjd med sitt jobb? Så lite jobb jag gör och så mycket pengar jag får ut, helt otroligt :) Jobbar på DSM Anti Infectives
http://duckdown82.tumblr.com/
Moderator
2007-07-21 23:59
Nöjd och nöjd, jag lär ju byta i framtiden. Men jag trivs jävligt bra.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Så jävla gött att jobba helg och sitta och löka och lyssna på sin egen musik, kan det bli bättre :)
Jobbar på DSM Anti Infectives Vad är det? :s
Jag pallar inte ha ett citat här.
Läkemedelsföretag, vi tillverkar kaliumklavunat, det tar man om man har blivit resistent mot antibiotika, mest i fattiga länder
coolt.. nja mitt jobb e inte så svårt:p jag ska flörta med killar så att dom köper kläder :P haha kolla sidan på min press :P
Med en påse över huvet så kan allt funka...
Jag är städerska, alioop! three tumbs up
whoopzidoo
butikschef sedan 2 år tillbaks.. är mycket nöjd med tillvaron
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
för vilken butik ?
Med en påse över huvet så kan allt funka...
Jag älskar mitt jobb, jobbar rätt mycket och kommer aldrig bli rik på vad jag gör, men jag trivs så bra det bara går.
här jobbar jag
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
jag är lokalvårdare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-07-22 00:52
Misery_chick s jobb verkar utan tvekan bäst hittills. Där vill jag också jobba.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
KaptenKrok P22 jag håller med, jag har världens bästa jobb ^_^
Moderator
2007-07-22 01:11
Nej inte världens bästa, men ett jävligt bra. Måste kännas bra att ha ett jobb där man faktiskt bryr sig.
KaptenKrok P22 ok, omformulering: det perfekta jobbet för mig.
Jobbar på fabrik, det suger riktigt illa. Lönen är okej, men arbetet är åt helsicke.
Still in the bridge
nej verkligen inte, söker annat som fan men det fiiiiinns ju inga
jag jobbar på ett demensboende, bara senila gamlingar.. skitkul och jag trivs med personalen och de alla boende, enda negativa är att vissa kan bli väldigt aggresiva.. men man kan inte få allt här i världen :)
har inget jobb tyvärr
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jobbar på familjehuset ekbacken i alvesta (
www.vob.se )
trivs alldeles utmärkt på jobbet :) träffar en massa intressanta personer, och det händer nåt nytt varje dag. plus är lönen mycket högre än vad jag förtjänar.
We call them winerbrods.
det är åt helvete, jobbar på en städfirma, städar trapphus för det mesta, jättte roligt med ett 10vänings hus, och jag åker inte hiss. skitbetalt. men vafan ska man göra
work some magic
Jag trivs som fan på mitt nya jobb, jag jobbar på VisualArt som är ett av Stockholms största animation- post- o designföretag.....gjorde 10 v praktik där efter att ha pluggat 2 år digital graphics och efter det fick jag fast jobb som 3d artist.
Jag jobbar som rörmockare. Hatar det, men det pröjsar hyran... typ...
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.
jobbar som murare.. tycker de är helt ok.. lite jobbigt o börja 7 dock.. sen ingen vidare bra lön heller :/ 160kr/t
vafan.. skit i de du!
Hans_ P21 nu kanske jag har sned uppfattnaing om vad som är bra lön då jag jobbar inom vården, men 160 i timmen är väl ändå bra?
jag får inte äns hälften av din lön Hans_ och då kan jag garantera dig att jag sliter dubbelt så mycket.
work some magic
Brodin1 har du under 80 i tmmen?
hur gammal är du och vad jobbar du med
?
jag jobbar på förskola.. det är roligt.. för det mesta... sen jobbar jag på café på helgerna (man blir inte direkt rik av att jobba för sthlms stad) det tycker jag också är kul.. i lagom dos iaf.. det är kul att jobba en eller två dagar i veckan på cafét.
full
MyfE P57 : Sjyst länk
Mja jag är nöjd för tillfället. Arbetar som butikschef, har 149kr/h och OB enligt handels så jag har ut en ganska saftig summa. Däremot börjar jag tröttna och ska till hösten se mig om för annat jobb om jag inte väljer att börja studera igen.
Keep crushin'!
Steem>Vad jobbar du med??
shimmy shimmy yo
duckdown. Just nu sitter jag med min Macbook och vaktar en konsthall. Bara tillfälligt iofs och vet inte vad jag tjänar. Igår hade jag knappt tjugo besökare, så det är rätt slappt. Funderar på att kolla en film eller läsa lite.
Göteborg på låtsas.
Jag har byggfirma tillsammans med en polare, bara det att efter några år som ofrivillig hantverkare har jag upptäckt att jag HATAR hantverk. Kommer dock att satsa på Stand-up, Film/TV och musik till hösten. Alltså saker jag faktist har ett intresse för... Nu har jag inte jobbat på flera veckor, och har flytt Stockholm ett tag...
Jobbar på Getupdated som IMC och tjänar väl i snitt runt 400 i timmen eller mer, beroende på hur jobbet går och vilken årstid det är. Har eget kontor mitt i stan på Kungsgatan, bra jobbförmåner (fri mobil, laptop ända ner till gratis kaffe!!) och fria arbetstimmar. Trivs väldigt bra.
Vem är du, tjänsteman?
trivs bra. får en egen bar att förvalta över i augusti, så då kommer lite mer pengar att ramla in.
jag blir så avundsjuk. jag vantrivs med mitt och får en klump i magen när jag ska dit. Det jag lärt mig av detta är att det viktiga är inte pengar, jag skulle mycket väl kunna jobba där jag trivs även om jag tjänar lite mindre.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Enola F22 vad jobbar du med då?
jobbar volvo! slitsamt och tråkiga arbetstider men har man goa jobbarkompisar så är de najzzz, vilket ja har!
Misery_chick på Lindex och det är väl mina kolleger som är det största problemet. Dessutom är jag trött på att ta all skit från kaxiga kunder. För även om kunden har uppenbart fel så ska vi vara snälla och glada och ge dom rätt ändå. Jag har verkligen börjat hata människor.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Jag är mellan två jobb för tillfället. Har sökt några jobb som jag verkligen hoppas på att få för de verkar riktigt roliga + bra lön
svenska wolksvagen.. och extra kncäker på ema telstar
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
och ja juste, jag trivs helt ok!
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
Jag älskar mitt jobb, men har problem med kollegorna, får lön så jag kan betala hyran och supa ner mig till koma varje helg. Ganska nljd, skiter egentligen i kollegorna.
Jag hatar mitt jobb men är för lat för att söka nytt. Börja aldrig jobba på IKEA!
Suck me beautiful :D
Jag jobbar som konsult med mjukvaruintegrering i San Francisco. Mycket betalda resor till Asien och Europa, festar med min chef varje helg i princip. när jag inte är hos kund jobbar jag hemma och sover i princip hur mycket jag vill. så ja jag är rätt nöjd med mitt jobb. :)