Dagens Ungdom
http://www.gt.se/nyheter/1.770341/jonatan-grat-nar-han-fick-beskedet jag blir rädd när jag ser att ungdomar verkligen ser ut så här..blir inte ni det?
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Producent
2007-07-24 10:46
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Producent
2007-07-24 10:46
hur såg ungen ut?? skulle vägra låta min unge klä sig som the ark
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Nämen fy fan så sött! Men fatta om ett halvår vad han kommer skämmas. Killen ligger precis på gränsen mot den där åldern där man övergår från att inte veta vad skam är tills att skämmas över allt. Och att ha grinat i GT barbröstad och i silverkläder kommer svida big time.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
deetta är så jävla bra, kommer inte behöva äta på fler dagar
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
m, synd om honom, hade varit lugnt om han va 6 år typ men han ligger som sagt på gränsen nu
så är det med det som det är med det som är.....
låt han se ut som han vill, vad är erat problem?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stackars pojke. Typiskt wannabe divor. the ark skulle inte vara mkt utan sina småttingfans.
www.susei.blogg.se
Ola Salo... *fnyser* Skulle hellre sett att han klädde sig som en glammig David Bowie.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
tackförfisken
för att han inte vet sitt eget bästa nu. tror du att han kommer tycka att det här var en bra ide sen när han är 14-15? säkert morsan som fixat allt också
så är det med det som det är med det som är.....
Ja, för han lär ju säkert gå sådär hela tiden! Det är en utstyrsel!, IDJUTS
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
Det handlar inte om dagens ungdom, det har alltid funnit sådana stalker-freaks.
gaaaaaay.
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
var har han fått den vidriga kappan ifrån? det är ju säkert hans mamma som har sytt den.
skulle gissa att han lär bli mobbad bigtime i skolan.
jag hade själv gråtit om min unge hade sett ut på det viset.
We call them winerbrods.
Herregud VÄRFÖR VÄRFÖR VÄRFÖR skriver dom om detta i en jävla tidning, IDIOTER
Upp i snoken ska det!
kokkuli - för att världssvält och krig inte är lika viktigt som en ful unge som missar...the ark.
We call them winerbrods.
jag kan inte göra någonting annat än att skratta: HhahahahahahahaahahahahahAHAHAHAHAHAhahahahahahaha
haha, stackarn. men klär man sig i bögkläder och grinar i tidningar får man tåla lite mobbing.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
japp som jag sagt i tidigare trådar... det är naturens gång. :D
den där ola salo ska jag leta upp och ge en omgång, hoppas han ser den där bilden och byter kläder dirr.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
nån som vet vart han bor? hörde att han har en biljett till övers. jag trimmar hans hår samt eldar upp alla hans kläder i utbyte mot biljetten. (jag ska se timbuktu, inte the ark. samma konsertbiljetter.)
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric P22 Ja jag vet var han bor och skulle gärna dela med mig med informationen här på whoa.........
Upp i snoken ska det!
det står lysekil, så jag gissar på att han bor på gotland.
kopiera P19: är det inet närke?
luthgr3n - vissa barn förtjänar det helt enkelt...
We call them winerbrods.
antagligen bor han i trollhättan eller i vänersborg eller något annan håla i närheten av lysekil
tre idioter vars användarnman alla börjar på k! bra jobbat. 1. jag var inte så jätteseriös. trodde eldantet skulle avslöja det. 2. ok, lysekil är jävligt litet. trotts detta har folk faktiskt inte en kollektiv brevlåda med den korta adressen "Lysekil".
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
nååågooon har svåårt för saaarkaaasm? :)
och med det så är det bevisat att varken ironi eller sarkasm fungerar på internet. tack för sammarbetet.
samarbetet.
Hade min unge sett ut så hade jag varit helt jävla överlycklig!! Coolaste ungen på länge.
Skåne!
cool? han e ju bög för fan
Rhetoric - det har man väl vetat länge? inte det om lysekil, utan om ironin på internet. ironi & sarkasm funkar i regel inte i skrift. princess - är du sarkastisk eller menar du allvar? måste kolla innan jag tappar respekten för din smak.
We call them winerbrods.
men vafan killen gråter över att han inte får gå på konsert, det har ju hänt så många gånger förut jag kom inte in på dilated på puster och jag klär mig som hip hopare varför inte göra en artikell om mig också LUFFAR unge
~~ when you wasn't famous... ~~
Jafea - ja, varför inte göra en artikel om dig? tack för den fina idén.
We call them winerbrods.
skunkafield Jag menar allvar. Det är ju assjyst när ungar är sig själva.
Skåne!
Tycker det ser ut som att han klätt ut sig till en sån där vildvittra i Ronja Rövardotter...
vildvittra:D hahaha
Jag tror inte att han är "sig själv" - det är förmodligen hajpen på skolgården just den här veckan. Har märkt det på min tioåriga systerdotter också, värsta schlagerbögen. Nästa vecka är det dock inte lika coolt längre men det är bara den där snubben som blivit förevigad i en tidning.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
Han kommer inte ha några lätta dagar när han kommer tillbaka till skolan iaf
"Aboo vem e elvis?"
Jag blir så trött på folk som klär sig sådär äckligt bögigt! Jag är trött på alla emos som går runt med sina äckliga kläder som inte vart tvättade på åratal och håliga överallt, silvertejp på skorna och alla möjliga färger i håret och bara se förjävlig ut. När turister kommer till Stockholm så är det första intrycket de ser är en EMO de har förökat sig för mkt och tror att det ska bli någon slags nationaldräckt i sverige. Jag blir så trött på såna Svenska folket snälla, lite stil och klass, TACK! Det var det jag tyckte, :)
haha.. sånt här är skratt retande.. hahah
http://www.myspace.com/akinonline
Jag skulle i vilket fall som helst börja gråta om jag var förälder till ett barn som tyckte att det där var en bra idé. Jag är öppenhjärtlig, men det där är snudd på inte okej.
Haha, så sjukt, det är min brors flickväns, lillebrors kompis. Han kom hem till min bror, så skrattade jag lite åt honom. Men ser man ut så där så tycker jag iaf synd om honom ..
*snaark*
princessleija - eh. men han ÄR ju inte sig själv...han är en klon av ola salo. furder - "jag känner en kille som känner en tjej som känner en kille som har en kusin som känner killen på bilden" hahaha :)
We call them winerbrods.
Varför fick jag en whoa-användare framför mig när jag såg den där bilden...huuuuum?
Delam tange barat