Klädhjälp whoa, beslutsamhetsångest
Okej, såhär är de.. Ja har bleve tokkär i en höstjacka från Ellos, men grejen är att ja vet inte vilken färg jag tycker bäst om.. Ena minuten är de den gråa och 5 minuter senare så är de svart. Hållt på såhär i 2 dagar nu och vill veta vad ni tycker.. Så, checka o berätta :)Så fin så
Leker live eller?
jag tyckte den var anskrämlig. men svart är det som gäller, alltid!
Jag finner den inte anskrämlig, ser lite muppig ut bara sådär..på en människa
Leker live eller?
svart!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Grå!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
jag tyckte båda var söta, men jag körde stensaxpåse med mig själv .. och svart vann..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
grå!
Rehab is for quiters.
Den gråa, lätt
But for what it's worth yo, I got no regrets
Påminner om en legokloss... Men svart helt klart!
"There's an apple in the pussy mouth..."
Producent
2007-08-17 02:35
gra var snyggast.. svart var jävligt trakig
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2007-08-17 02:35
btw det dr var väl förra höstens mode :O
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Lyssna inte på alla retards som inte tycker att den är fin. Vill du se ut som en clown så är det ju upp till dig, det bästa vore ju om den fanns i regnbågens alla färger med röd-vita knappar och tillhörande röd näsa och båttuta. TUT TUT! Underbar jacka.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
hahahahaahahaha :D:D:D:D:D ! ojoj! .. pojkar pojkar! .. well till saken.. Svart!
!! :)
It's funny, Because it makes people look Stupid. But If I must choose... I Choose Grack.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Den gråa va nice!
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
Nu ville hon ju veta vilken färg ni ville att hon skulle välja men som vanligt på Whoa måste folk vara dryga och komma med "lustiga" kommentarer om hur ful de tycker att jackan är. Windi , vill du ha den så go for it, köp den gråa, sätt på dig den och var glad!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Grå, annar ser man inte detaljerna
Ät mig
Den grå var snyggast, känns trist med en svart höstjacka + att den gråa ser mer tilltalande och detaljerad ut
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Hangaround
2007-08-17 08:50
GRÅ! Som någon sa, man ser detaljer bättre och textur. Sedan är det lättare att klä efter.
Grå, är inte lika (Som meskker sa) trist som svarta på hösten.
Den gråa ger mer kontrast till skuggorna av knapparna, så ifall du vill att de ska synas så gå på grått.
den grå är nog svårare att bära upp, men om du klarar det så är den rätt. svart är ett säkert kort, dock.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
jackan va schysst, och i grått!
den var skitful men gråa var bäst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
neeeej! den svarta va ballare tycker jag.. trror den passar bättre
http://www.myspace.com/akinonline
dan va juh inte vidare vacker, men lätt GRÅ isf.
Ni får tycka vad ni vill whoa o candide, vill du ha lite kul i höst så håll utkik clownen ;) Dock blir det en grå och inte regnbågsfärgad
Leker live eller?
Grå!
http://www.herrbitter.blogg.se/
svart är oftast jättetråkigt, svart på ett enkelt plagg blir ännu tråkigare grå grå
Ush ul som fan..bränn alla överlevande excemplar
Säg Whalla!?
Köp den gråa. Till de andra i tråden vill jag bara säga att spydiga komentarer är inte nödvendiga.
We remember Køge Bugt!
Ursäkta stavfel.
We remember Køge Bugt!
Vilken ful-snygg jacka :) Grå är roligare att kombinera med andra färger, så grå tycker jag.
Delam tange barat
Jackan var inte snygg.
- Man behöver inte vara fräsch om man har gräs!
Grå. En himla fin jacka.
Fred mellan folk - Krig mellan klasser
Grå skulle se bättre ut på dig (säger jag efter att ha kollat på din bild).
Signatur får rum här
den GRÅ, utan tvekan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ursnygg jacka. köp en grå.
Skulle nog säga GRÅ. Men den va inte fin :P
btw det dr var väl förra höstens mode :O skjut mig.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
he he he... man skall nog inte fråga brudar med dreads och killar med lrg jeans om smakråd. Nigga plz...
Underbara stora knappar! Jag skulle kört på grå som är mer rätt färg i höst och så slipper du vara svart och tråkig. Nu är du istället grå... ^_^ Dra till med en scarf/halsduk eller vantar i Limegrönt, ljusblå eller rosa!
tycker den va snygg, köp en grå
Moderator
2007-08-17 18:29
Jag tycker att den gråa var fin.
Btw, på den här
bilden , byxorna längst ner, ingår rumpan i priset? För isåfall verkar det vara en bra deal!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_