I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Bildtråd] Din hund!

Övrigt - Blandat

   

2007-08-20 20:13

[Bildtråd] Din hund!

Jag är sjukt mycket hundmänniska och därför ägnar jag den här enbart åt hundar. Har du en katt som skäller så visst, lägg upp den. Men annars, HUNDAR!
Jag hittade ingen annan tråd om det så jag kör så det ryker, annars får den väl plockas bort.

Bild på din älskling (eller familjens)
Bästa egenskapen
Ras , varför valde du den rasen?
Hur gammal var hunden när du fick den?
Övrigt värt att veta!



Cosmonova
Hennes bästa egenskap är att hon kramas. hon märker när man är ledsen eller nere och kommer då och lägger huvudet på axeln och suckar lite.
Jag valde schäfer, för jag är uppväxt med en schäfer (blandad varg) och jag gillar inte små hundar, jag vill ha något att jobba med. Långa promenader! Ett sjukt bra sällskap.
Åtta veckor.
I övrigt ovanligt stor för sin ålder. Hon kommer bli en riktig puma. Hennes far är helvit schäfer, syns dock enbart i armhålorna, i övrigt är hon och har alltid varit svart med enstaka bruna inslag.Hon luktar än så länge inte hund, vare sig blöt eller torr, hon är sjukt lättlärd och var nästan rumsren redan när jag fick henne.


även "planerade köp" är välkomna, bild på och varför du ska ha den rasen!

GO!

brb, mailing my eyes