onlinedating
blir så jävla trött på dejting på nätet. lik förbannat är jag medlem på alla sidor som man kan va medlem på eftersom jag är så sjukt desperat efter lite kärlek. det är nog inte normalt. har erfarenhet av att skenet ofta bedrar när man dejtar folk på nätet och blir sjukt besviken när man i verkliga livet ses face to face. det var då ett nytt ord kom till världen... Bubbeluring. alltså en tjej som verkar ha normal kroppsbyggnad på alla kort man får skickat över msn men sedan visar sig vara 120kg större än utgivet. eftersom hon hade åkt en lång väg kunde jag ju inte skicka tillbaka henne, så fick helt enkelt utstå en hel helg med henne. vilket visade sig vara outhärdligt. inte för att hon var stor till kroppen utan för att vi verkligen inte hade ett skit gemensamt. inget ont om större människor... men skenet kan bedra gott folk. egentligen vill jag inget med denna tråden men skitsammma. vad har ni folk för erfarenheter angående dejting på nätet?
Ni kanske undrar varför kvaliteten på filmen är som den är... ja, det är ju bara för att det är så.
Så du bjöd en brud till dig över en helg bara för att hon var nice på korten? Ja menar du borde väl ha räknat ut att ni inte klaffade på ett personligt plan?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
modern, som om du aldrig...
Haha ja men går han efter nåra suddiga webcambilder så tycker ja fan du får bita ihop.. Stora kvinnor behöver också luuv! whatten jag har alltid!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sanningen är den att om någon skickar en bild till dig där de ser bra ut, så ser de i 98% av fallen sämre ut i verkligheten, and that´s a fact! varför skicka en bild där man ser mindre bra ut om man gör det för att ragga?
Jag har en jobbarkompis som sitter på spraydate väldigt mycket, men jag har aldrig hört att han har varit på nån dejt.......
likaså mitt ex har också börjat spraydajta, o hon visade bilden som hon har som visningsbild och det såg inte alls ut som hon, mer som barbie, känns så patetiskt på nåt sätt.
Själv så skulle jag aldrig få för mig att dajta på nätet, känns så fake på nåt sätt, framtvingad kärlek typ.......men däremot så är jag medveten om att det funkar för många så jag kanske ska vara tyst!
haha... visserligen. som en klassisk raggningsreplik: "tro inte att du kommer undan bara för att du är ful!"
Ni kanske undrar varför kvaliteten på filmen är som den är... ja, det är ju bara för att det är så.
Hook a niggah up med bra sidor då haha :P
At the gates of Eternity...
är inte så mycket för att dejta alls...men dejtade faktsikt en kille nyligen som jag träffat på nätet ett par månader sen. han såg precis likadan ut på bilderna som i verkligheten fast i 3-D då, blev inte ett dugg besviken. och själv så är jag den som gillar att ha småskabbiga bilder på msn, bilddagbok och liknande, så tror att jag håller typ samma standard i verkligheten som på mina bilder...det är iaf det jag försöker åstadkomma. jag skäms inte över mitt utseende, så ser ingen anledning att behöva dölja något. taskigt att ge någon stora förhoppningar gällande ens utseende, sanningen är ju som den är.
Delam tange barat
jag har bara blivit positivt överraskad. sen kanske man inte ska träffa någon som ser bra ut och man inte har nåt gemensamt med. menar du att du hade stått ut med hennes tråkiga personlighet om hon sett bättre ut? Patetiskt isf. man tar väl reda på om man har nåt gemensamt INNAN man träffas eller så bestämmer man sig helt enkelt bara för att knulla? big deal. och bestämmer man sig bara för att knulla så kanske man kan ta någon som inte bor åt helvete. skyll dig själv o sluta gnälla. hon kanske tyckte du var fett ful också. menar inte att vara otrevlig men det låter patetiskt att klaga på att någon är tjockare än man tänkt sig och att de ändå va tråkiga.
Azziz Han fattar nog det själv, men han är nog grymt desperat och trodde att det var en fett snygg tjej han kunde humpa hela helgen. A mans mind!
blasta: som sagt får han då skylla sig själv eftersom han är så desperat efter lite pussy. fast om han varit SÅ desperat hade han väl kunnat ta en lite mulligare tjej likväl som en smal? Eller? The point is: klaga inte
Azziz : Han har väl lite principer antar jag? Låt blatten försvara sig själv hehe
äh, lönt o stå o försvara en jävla nolla som anser sig vara snyggare än en tjej bara för att hon väger 120 över utgivet yadayada. du kan fan se ut som ljungberg men dina tankar äcklar mig mr cocain. hade inte satt på en människa med din hjärna ens om jag fick betalt. och jag är arbteslös.
Azziz : Men ta och lugna ner dig hehe. Om du skulle baxa någon, enbart bax, inget annat, går du efter personlighet då eller den som ser snyggast ut?
bc: jag är lugn, sådana människor får mig bara irriterade. jag skulle inte kunna knulla en hjärnlös person hur snygg han än var. det måste klicka mellan oss och det klickar inte om det enbart är en kropp utan personlighet. även om jag inte ska leva med honom livet ut vill jag känna att han har nåt innanför sitt pretty face. och jag säger inte att han inte får knulla henne osv men han säger ja hon var inte snygg och vi hade inget gemensamt. kollar man inte upp om man har något gemensamt INNAN man träffas? Och ville han bara knulla kanske han får ta och se hennes kropp och inte suddiga webcambilder där hon har smällt in sig i en korsett som får in allting. äh, hursomhelst är det rätt åt honom.
Azziz : Jo men hehe om han bara var ute efter att baxa bruden, vad spelar det för roll om hon var smart eller inte? Jag tror han syftar också på typ "inte nog med att hon inte såg bra ut, hon var även skittråkig också..." Förstår du?
bc:jo men man har väl sådan backup-plan just därför man kollar om man har ngt gemensamt innan man drar hem någon.
Sen kan man ju köra den klassiska varianten att gå på krogen och ragga upp nån! fast de är ju samma sak där när man vaknar upp på morgonen nykter så är ragget knappast lika fin som kvällen innan.
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
razaone X0 du verkar ha koll hur det går på krogen och ragga hem nån hahahahahahahahahahahahahahaha
fett soft, lunar ftw!
-ò_ó-
Cocain: vad var det största problemet? att ni inte att uppenbarligen inte hade något gemensamt eller att hon var fet? hade du kunnat leva med att ni inte hade något gemensamt om hon var normalbyggd ? problemet med internetdejtning som jag ser det, är att man projicerar för mycket på hur man vill att det ska vara, hur den andra personen är och sen när det visar sig inte stämma blir man besviken. bara det att irl så är man beredd att jobba lite mer på ens olikheter för där har man upplevt kemi, kroppsspråk och attraktion på ett helt annat sätt.