I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad fan gör man?

Övrigt - Blandat

2007-09-02 03:43

vad fan gör man?

När ens bästa polare går hem med kvällens ragg, som man verkligen känner att man "klickar" med, första vettiga tjejen man träffar på 2 år, så ber hon än att vänta mens hon ska på toa efter hånglet som är svinbra, sen när man väntat i 1,5 timmar, så ringer man bästa polarn och hör vart han är, ja det tro fan att han är på väg hem med tjejen, hammare i bakhuvvet eller vad? tar en pan pizza i väntan på ett bra svar iaf, segla lungt alla som är trevliga där ute i djungeln iaf.

vi kan bråka nån gång!

2007-09-02 03:44

kul! tjejen på festen ville ha min kompis nummer fast han redan har en tjej, vafan är det för fel på mig då?

shimmy shimmy yo

2007-09-02 03:49
Tycker vi kommer överens om att brudar är rastlösa demoner från helvetet....?
vi kan bråka nån gång!

2007-09-02 03:50
det skakar vi hand på...
shimmy shimmy yo

2007-09-02 03:52
ja vad gör man, ingenting! var nöjd med det du fick        

2007-09-02 03:53
mde> ska jag vara nöjd med ingenting? eller du pratar ju inte med mig så klart men han fick väl ingenting heller
shimmy shimmy yo

2007-09-02 03:56
oredan, antog att han var hånglet..

2007-09-02 03:58
din polare har mer game helt enkelt... sånt där händer ju jämt, ingen idé att bli jobbig över, även om de suger
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2007-09-02 03:59

just ja

shimmy shimmy yo

2007-09-02 05:02
Hammaren i bakhuvudet är lite omotiverad i det här stadiet, du gick bet den här omgången men får  helt enkelt förfina dina battle tactics i fortsättningen.

Hittar du en som du klickar fint med på krogen måste du eliminera din competition (efter den här händelsen är din kompis flaggad som högrisk eftersom det kan vara svårt att undvika honom när ni är ute tillsammans), råka välta den där pinten du skulle bjuda polaren på över honom och sätt honom i en taxi hem - fortsätt sedan med eventuella lockrop och parningsdanser som du brukar för att fånga honans intresse.

Dessutom kan du vara lite mera stalker och hänga en bit utanför toaletten. Om du ringer efter en och en halv timme och kollar läget så har du helt enkelt inte haft tillräckligt korta tyglar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-02 11:07
drygt av polaren.
men samtidigt, om tjejen hade klickat med dig så hade hon nog inte gått hem med din polare....
inte så mycket att göra åt saken...tyvärr
ta-ta