Fulaste Tatueringen
Jag är en av få som aldrig gillat tatueringar. Jag har aldrig funderat över att skaffa en eftersom jag inte ser charmen i att sitta med en nål inkörd i kroppen i flera timmar för att sedan kunna skryta inför sina vänner med ärret den lämnar. Däremot är jag mycket intresserad av att förfasas över andra människors korkade misstag. Idag är jag på ett "är hjärnan dum får kroppen lida"-humör så därför vill jag att ni berättar om den fulaste tatueringen ni någonsin skådat, på er själva, vänner eller vem som helst. Länka gärna bilder! Kör hårt!
when Im first you dont go next myspace.com/askinovic
har ingen bild men en polarares brorsas kompis har tatuerat in chinatecken i fyllan på ryggen som han sebare fick reda på att det betydde "kyckling 29 kronor"
www.myspace.com/danielbylund
haha, vilken vandringssägen..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Haha, tänkte detsamma=)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
cissor: Hahaha, ja dom där var ju inte att leka med... men den sista är ju fejk
Mr. Cool Ice AAAAAAAAAAAAAAH, jag avlider... Fy fan vilket skratt jag får av den !!! Alltså varför i hela helvetet ? Alltså...hahaha oh.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
hahahaha finns en riktig tönt uppe i piteå,Björn *finskt efternamn* som är i typ 30+ åldern...han går alltid runt å berättar gammla war storys från den tiden han sålde knark åt maffian å var tvungen att försvara sitt "corner" med skjutvapen å ja gudarna vet vad...riktigt lame snubbe...iaf så har han en sjuuuuukt ful (rent estetiskt) tatoo över hela magen som säjjer "Geto Boyz" (stavat precis som gruppen...han hävdar att han var tvungen å göra den när han joinade nå gäng (som,inte alltför överraskande,ingen nånsin hört talas om) som härjade i sthlm på -90 talet....underbar mäniska!
hahaha älskar den där "Cunt puncher"
Nu har jag inte bilderna på den här datorn, kan se om jag orkar fixa det senare. Men två av de fulaste gaddningarna jag sett är en snubbe som har bart simpson på magen, han moonar och naveln är stjärthålet. Den andra är en tanig jävel som tatuerat in den klassiska goatse.cx-bilden på bröstet
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
cissor: För att det är Arnold!
Mr. Cool Ice är en klassiker :D
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
HAHAHA satan vad fula där fanns där på oddee! :D
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
alla tribaler
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Haha xD
ser någon vad det är.. kön?
alla tribaler=) gärna i svanken, då blir det extra fint fint
Tänk om man skulle ha en sån gaddning som
cissor F19 länkade och hamna i finkan. Man lär ju bli hela ställets bitch
Fuck me, I am weak
cissor F19 det är ingen gaddning.. bla för man inte kan tattuera vitt ( som i vitt jag vet att man kan ha lite vitt i bemärklensen ja, halv vitt) och sen ser man färg lägringarna på armen längst till vänster.. osv..
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
Jag vissla' på en taxi, den formligen flög Den skulle vara ny, men skylten ljög
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ne helt seriös,
Gurra_B X0 det finns ett boca junior fan som gick till en tattuerare som höll på ett annat lag och bad om bocas loga, men fick en "ungefär" likadan
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
Det jag tänkte...
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
Haha..vad roliga.. Sett en hel del dumma bandtatueringar för det mesta..en rätt het är en i skrivstil på en snubbes bröst..ska stå Against Me! men står, såklart, Agaisnt mE!.
•pave paradise•
en föredetta arbetskamrat hade en stjärna på vardera armbåge
och vem fan är du?
haha kanske inte dom "fulaste" men däremot dom sjukaste.. 1. Artistic på whoa lät tatuera in sig farsas företagsnamn på ryggen under ayia napa resa förra året. (KK Bygg) 2. En vän tattuerade in "Flua" på underarmen på fyllan i somras. Riktigt smalt, riktigt litet o med "söm mönster" runt om. 3. En bekant tattuerade in zinedin zidan på ryggen, men glömde bokstäven e på slutet både på för och efternamn. 4.En polare satt o lekte med en tattueringsmaskin o tattuerade in "Hej" på benet. 5. Värst av alla haha. En annan polare tattuerade STORT in "Sundin" på ryggen och nummer "13" Under ännu större.. lika stora bokstäver och siffror som på en riktig matchtröja haha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
morot som jag råkade fotografera när jag fotade en polare
hur fan tänker vissa asså.
SKU - SKU - SKULASON!
"Ditt namn" på valfri del av kroppen är så jävla fult. Bönder som försöker vara roliga, och slår vad om att dom har ens namn intatuerat. Blir så jävla stolta när dom lyckas "lura" folk.
Dö.
asså finns det nånting jag skulle tatuera på kinesiska är det fan "kycklig 29 kronor".
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
springsten P17 : Det softa är att jag rockar likadana badbrallor som han...
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Du är på väg ner i träsket min vän
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
hahahaha! Mr. Cool Ice är inte ful! Han är hur cool som helst!
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
pringsten hahaha, den fick mig fan o garva
Undrar hur nöjd den där bruden var sen när crystal methet tog slut...
hon nog serverat ett par cheeseburgers i sitt liv
hahahah FINGRET var ju det bästa jag sett, hahahahha..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
lökar?! Det är ju svinbra!
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
haha fan vilka bra människor det finns! fingerarmen var ju fan klockren. jag vill också ha wu tang på läppen!
Nåja...alla som har sex med den där bruden vet ju iaf vad de får och inte får göra..
•pave paradise•