I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Flygbolag tappat mitt baggage

Övrigt - Blandat

   

2007-09-14 18:28

Flygbolag tappat mitt baggage



Sa som rubriken sager, Jag flog med Spainair i april till Ibiza da jag mellan landade i Madrid sa lyckades dom javlarna slarva bort all mitt baggage och anda sen dess har jag jag inte fatt ett ore for detta.
 
Jag ska fa en "ersattning " for mina saker men en del saker kan for det forsta ej ersattas i pengar som tex halsband fran mitt ex, Presenter fran min mamma, foto med mera.

Men annu varre ar detta att jag skickat in en lista pa alla saker jag hade i vaxkan och alla pengar jag lagt ut pa pa saker sen jag bott har i nu 5 MANDER. Och jag har inte fatt ett ore jag ringer dom varje dag o for prata med en ny resipetioncit varje dag som sager alltid samma sak, du ska fa ett brev, min handlaggare kommer ringa dig senare men inget hander.

Dom i stort satt total iggnorerar mig :(

Nu ar jag sa trott pa detta sa jag vill stamma dom. Nagon som har nagra bra tipps pa hur jag ska ga till vaga. Ska jag kontakta svenska ambasden eller svensk advokat???


Ps. res aldrig med Spainair d.s

GO!!!!!!!!!!!!