I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

killars beteende gentemot tjejer

Övrigt - Blandat

   

2007-09-15 19:01

killars beteende gentemot tjejer

Jag lyssnade på Im a flirt, och jag slogs av när T.I. rappar nånting i stil med att om en kille tar med sin tjej till en klubb så e det bäst för honom att han behandlar henne bra för det finns andra som står beredda att göra det (och gör han inte det skulle hon ju isf lämna honom för någon bättre)

det hela var extra knäppt för mig att höra eftersom jag är inne i en "killar-som-inte-tittar-en-i-ögonen" period o jg e så less på att höra om tjejer som e så fina o bra mot sina pojkvänner men aldrig när jag aldrig får höra hur fina o bra killar e mot sina flickvänner.

Antar att om man är i ett förhållande så är man det för att man älskar/gillar personen och för att avbryta min egen tankegång om att killar inte klarar av att dela sitt liv med någon på ett respektfullt och kärleksfullt sätt vill jag höra hur ni killar gör och är... det kan vara grundregler;
min bror utvecklar inte ett förhållande med en tjej förrän han vet vad hennes mamma och pappa heter t.ex. och en tjej berättade att hennes pojkvän hade som policy att vara ansvarig för henne när hon var ute sen eller skulle ta sig långa sträckor när det var mörkt ute. Alltså inte den, ja om du vill kan du ringa mig sen uan, vi ses 3 utanför klubben så tar jg dig hem.

so hit me with your principles and behaviour! (behöver återfå tron och hoppet lite :$)

Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...