I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hotel+stad+flickvän+vart/villket?

Övrigt - Blandat

2007-09-19 22:16

hotel+stad+flickvän+vart/villket?

ahh tjaaa.

Alltså saken är att ja tänkte ta med min brud till någon stad o dra in på hotel över en helg eller nått bara. men jag vet inte vart i villken stad eller vad de finns för bra hotel osv. så ni som vet nått kan la lämna lite förslag. ni kanske har ett fint hotel där ni bor. men ska ju helst inte ligga i någon håla. 

Get MAD and change

2007-09-19 22:17
Om ni nu ska sticka till ett hotel för att få lite tid för er själva spelar det väll ingen roll om det i en liten håla.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-19 22:18
Om ni vill kunna göra saker mer än att hänga på hotellet så känns väl stockholm som ett ganska bra val
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Moderator

2007-09-19 22:18
Ishotellet? Fast det kanske är svindyrt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-09-19 22:23
Empire   ja men jag har ingen lust att ligga på ett hotel en hel helg. man vill ju kunna göra nått mera ;) .

jo fast sthlm känns ju så dära. ja går bara vilse där haha. nä men fler förslag..

ah ishotel skulle ju va ballt, fast de känns dyrt som sagt! men kan ju kolla

.
Get MAD and change

2007-09-19 22:26
Jag trodde man åkte till hotel för att knulla arslet av varandra och sen få god frukost.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-19 22:28
ja men man hinner med mera. de kan man lika gärna göra hemma.
Get MAD and change

2007-09-19 22:30
ishotel hittar jag bara uppe i lappland o shit. fan haha. där vill ja ju inte va.
Get MAD and change

2007-09-19 22:31
men någon som har förslag på lite coola saker man kan göra någonstans då? och med coola saker menar jag coola saker man inte brukar göra ;D vad som
Get MAD and change

2007-09-19 22:32

Stockholm kanns val ratt sjalvklart om du inte bor dar? Om du gor det sa kanns val Goteborg ratt sjalvklart?

Kan man inte ta sista-minuten-weekends ratt billigt annars? lar ju inte skilja sa supermycket isf med tanke pa hur javla dyrt sj ar.

Moderator

2007-09-19 22:33
Ishotellet finns bara i lappland, det är ju lite det som är grejen med det. Världens enda liksom.

Men åk till Köpenhamn och bo på hotell där då? Så får ni åka utomlands också.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-09-19 22:34
köpenhamn?
Moderator

2007-09-19 22:36
Ja exempelvis.

2007-09-19 22:37
köpenhamn låter rätt nice! någon som vet nått speciellt som finns att göra dära då?  =) 
Get MAD and change
Moderator

2007-09-19 22:38
Finns ju ett sexmuseum. Röd korv. Billig öl förmodar jag.
Poet

2007-09-19 22:39
HÄR har ni att göra så det räcker och blir över!
"life's a garden, dig it."

2007-09-19 22:41
malmö är rätt soft tror jag... många bra resturanger o sånt också

2007-09-19 22:43
Men alltså, din brud kanske vill kunna köpa lite kläder och grejer, ni kanske vill ha bra utbud på saker att göra och se, ställen att äta, o.s.v., varför då nöja sig med nån liten skräpig låtsasstad när stockholm är ganska grymt på alla sätt? lär ju inte finnas någon stad där du har fler val
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2007-09-19 22:45
eller varför inte Varberg.. rätt mysig liten stad... fast kanske bäst på sommarn... men rätt soft där, finns ok hotell, bra restauranger o lite krogar och fina smågator och nån sevärdhet om man är pensionär

2007-09-19 23:02
Äh, spar det där tills ni blir pensionärer... Åka till en svensk stad och bo på hotell som "semester" -- det gör typ min mormor och morfar. :P

2007-09-19 23:09
hehe. yeh. men någon som har nått mer specifikt "stavning" att rekomendera att göra någonstans. ?
Get MAD and change

2007-09-19 23:21
Ut och tälta! Wild life is the only life i know....

2007-09-19 23:31
nej fy fan ;) rätt kallt nu med :b
Get MAD and change
Producent

2007-09-20 09:11
billiga hotell - formul1
billiga flygresor - ryanair, airberlin
(billigast om du beställer iallafall 1 manad i förväg, helst tidigare)

vet inte hur gammal du är och vet inte om det är aldersgräns pa flyget. det borde vara det eftersom det är 16 eller 18 pa batar, om man inte aker med malsman. eller vad vet jag :)

se till att du har ett pass innan innan du ska aka bara.

men i vilket fall, go nuts! dom har billiga flyg till frankrike, där ocksa formul 1 finns! ni kan fa en halvlyxig semester för under 2000:- om ni planerar smart :)
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2007-09-20 10:15
Håller nog med om förslaget på malmö, man kan ju åka över till köpenhamn bara över dagen och shoppa tex!

Och det finns masvis med fina hotel i malmö, SAS hotelen är värkligen fina, men kanske lite för dyra?

2007-09-20 11:41
fyra - formel1 är ju bara ett "no-tell-motel"... inget man tar med sin älskling till :)
We call them winerbrods.

2007-09-20 11:46
Åk ner till Malmö, ta in på hotel, glid runt lite i malmö dag 1, dra över till köpenhamn dag 2, där har du din helg?
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2007-09-21 00:02
yeh thanks alla som skrivt =)
Get MAD and change
Producent

2007-09-21 03:28
skunka, ja men ibland skiter man i vart man sover, och njuter av ett annat land även om man inte är superrik typ.. vet inte riktigt vad dom vill med resan. ska dom ha romantik pa hotellet sa är det VERKLIGEN inget att ha..

det är typ sadant hotell där man hittar horor med lastbilschaffisar..
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2007-09-21 08:08
stockholm är väl den enda orten i sverige som kan räknas som "stad". så om det är stadsliv du är ute efter är valet lätt.

däremot finns det ju trevliga resmål i sverige som inte är städer... typ mysiga små orter norrut och söderut
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"

2007-09-21 12:24
är sthlm det enda som kan räknas som stad? det var väl ändå att ta i. tycker jönköping här är en stad ;) finns det mesta av det man behöver.  . .

hehe, nä vi vill inte ha någon romantiskt helg på ett hotell. så fyra det va ett bra alternativ :)
Get MAD and change

2007-09-21 14:52
Hilton, Malmö
Jaha ?

2007-09-21 21:33
hotell kung gösta i mora. Då kan ni gå på brytrave på wasastugan och pippa skiten ur varandra i en trasig godsvagn på bangården. Käka på babbans burgare dagen efter åt och ta en sväng förbi johns sport och införskaffa lite slappa träningsbyxor inför hösten !

2007-09-21 21:51
Nej. Jönköping är inte en Stad. Möjligtvis en tätort
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"