I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

när folk går över gränsen

Övrigt - Blandat

   

2007-09-21 12:41

när folk går över gränsen

jag vet inte om jag reagerar såhär för att jag är vad somliga kallar för pryd eller om min reaktion är normal.

Jag jobbar på ett stort globalt företag och har daglig kontakt med folk i hela välden. De som kör vår IT support för ett visst systme har flyttat över till Kina. Kineserna på IT är värdligt hjälpsamma och duktiga. Har haft stora IT problem med vissa saker och haft mkt kontakt med en kines. nu är det så att han har börjat kalla mig för beauty. och jag blir riktigt förbannad. tycker inte att det är ok någonstans att säga så till någon som endast har en professionell relation till. så han har slutat

men det är inte det värsta.

idag har jag har extremt stora it problem med ett system och haft mkt konatkt med en kille i Kista som hjälpt mig. han har varit väldigt hjälpsam och haft en trevlig ton. och jag var imponerad av hur kunnig och professionell han var tills han säger följande:

-då vet man hur du ser ut;) (fick för mig att leta upp dig på facebook) har pokat dig!

jag blev riktigt sur. jag tycker inte det passar sig att göra så. hade han varit en nära kollega så hade jag nog kunnat skratta åt det, men jag har för fan aldrig träffat honom.

ja, jag har vaknat på fel sida.

syumoan akoinwe!