I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

grannar som knullar hela nätterna

Övrigt - Blandat

   

2007-09-23 08:13

grannar som knullar hela nätterna

visst. det är fint med kärlek och allt det där och jag är väl inte världens tystaste heller när det gäller sex. Men jag har det i alla fall på humana tider, annars biter jag i kudden om jag verkligen måste hålla på kl 06 på morgonen.

Det är såna jävla vrål också. låter som han försöker avliva henne eller nåt. och den där jävla sängen från 1920 gör ju inte saken bättre. De håller på i typ 20 min, sen tar de paus på en halvtimme o håller på igen. fan. och en annan har jobbat natt två nätter i rad och ska tentaplugga. grinar fan snart, så trött är jag.

har försökt lokalisera oljudet men utan resultat. drog på stereon på högsta volym för att försöka hinta, men förgäves. legat o skrikit i en halvtimma ca nu att hon ska sluta överdriva och att så jävla skönt är det inte.


har ni varit med om något liknande? alltså när grannar stör med lite mer "känsliga" frågor än bara en fest? hur löste ni det?

Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan:
vad skulle promoe ha gjort?
Och sen gör jag det. - Stepfucced