I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

present till förpubertal pojk

Övrigt - Blandat

   

2007-09-27 18:25

present till förpubertal pojk


Det var längesen man var här inne och bråkade med folk så man får ju kolla om ni är lika snabba på att ge svar på tal som förut..

mitt psykiska bekymmer: jag handlar presenter alltid grymt mkt i förtid eftersom jag är en slarver som i slutändan undrar hur fan alla pengar tog slut på en fika någongång i september såå...

det finns alltid en grupp människor som är sjukt svåra att satisfiera rent materiellt. Inte att de är otacksamma men att de tillhör en "målgrupp" som är så jävla TRÅKIG att handla till.
I denna grupp tillhör Pappa och Lillebror.


Vad fan ger man en 14årig kille som är ganska liten för sin ålder i skallen men alldeles för stor för "leksaker" och då menar jag t.o.m spel eftersom tönten är gravt insyltat i W.o.W.

vavava? inte kläder, för de ska han få nu av mig i födelsedagspresent. jag vet att detta knappast är dagens issue men jag föredrar at få allt klart nu än att svettas i en yllehalsduk någonstans i ett svensk varuhus under julruschen när ALLA är på gränsen till nervsammanbrott

Femme fatale