I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Remembercard

Övrigt - Blandat

2007-10-07 03:32

Remembercard

Någon som vet hur det fungerar?
Är det bra eller mindre bra??..

Får man även om man har betalningsanmärkningar, kortet?

Någon som har kortet som vet lite mer om det än det som står på deras hemsida?

Ska tillägga att jag är vän till en vän, så detta är inte min whoa användare, har ingen, men fått lov och fråga här eftersom man rätt ofta får bra och seriösa svar här.

Kikar in då & då, tack på förhand.

2007-10-07 03:50
Du får inget kreditkort med betalningsanmärkningar. Kort och enkelt svar. Remember är ett mastercard med lite extra funktioner i princip.

2007-10-07 03:56
enligt deras sida står det, att man kan få det om det är så att man inte har vääärsta betalningsanmärkningar.

Frågan är bara vad väärsta betyder för dom?

2007-10-07 05:45
Har du inte råd ska du inte köpa det. Enda anledningen till att ha kreditkort är när du har så pass mycket pengar att du ger blankt fan i den där månatliga räkningen.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA
Moderator

2007-10-07 13:51
Jag har aldrig riktigt fattat grejen med kreditkort. Som jumpcut sa ska man inte ha det om man inte har råd med det, men om man har råd med det, vafan behöver man handla på kredit då för?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-10-07 14:03
KaptenKrok P22

Oväntade stora utgifter?

Samt att du inte behöver glida runt med 1 000 000 på kortet om du skulle bli scammad.
http://www.earforcefm.blogspot.com