I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Relations problem

Övrigt - Blandat

   

2007-10-16 17:26

Relations problem

Jag och min flickvän har vart tillsammans i 1år och 8månader, för någon dag sen dök det upp något som fick mig ledsen.
Vi kom fram till att hennes dröm är att resa väldig mycket, men hon pratar inte om att resa i 1månad hon pratar om 6månader till 1 helt år av bara resa. Jag fråga mig själv varför? Ok om hon sa 1månads resa hela tiden på 1år men i flera månader i rak?
Jag frågade bryr du dig ens om mig? tänker du på mig? för att jag kan inte få fram det i min panna att du bryr dig.
Hon sa att hon vill ha både och, både mig och resa, men jag kan inte resa så mycket.
Jag kanske glömde nämna men jag säger det nu resan hennes dröm är något hon vill göra efter gymnasiet. Men jag kan inte för jag kommer ha skulder efter gymnasiet att betala tillbaka.
Nu till min fråga är jag naiv om jag det jag sagt till min flickvän?
Jag sa "Älskling jag vill inte förstöra dina drömmar så gör det du måste men om vi är starka någa så kan vi klarat" sa jag bestämd.
Men den grejen dyker upp i mitt huvve om jag är naiv?

Om du var i min sits skulle du klara av att inte se eller kommunicera med din partner? lr om du har att du får för lite kommunication...
Vill endast ha seriösa svar skulle uppskatta och läsa om vad andra tycker om denna problem.
MVH Clanima