I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jobbigt parfym dilemma

Övrigt - Blandat

2007-10-17 13:21

Jobbigt parfym dilemma

Läget är så att jag har träffat en tjej som är hur underbar som helst och vi har hängt en hel del och allt börjar glida mot något mer seriöst..
hon har doc ganska nyligen kommit ur ett relativt långvarit förhållande så jag har bestämt mig för att vänta med att inleda något större men tillsvidare så myser vi på i lungnare tempo... Nu till dillemat, hon har sällan på sig parfym men inte så att hon luktar äckligt eller så för det näe utan igår då hon haft sin parfym på sin schal som hon glömde hemma hos mig så kände jag att den luktade exakt som en gammal flamma jag hade tidigare och jag var dödskär i henne... ska jag säga detta till henne eller mysa med henne och känna doften av min gammla flamma? eller hur gör man, fick iafl en stor klump i magen då jag kände lukten av denna parfym!...
nu är det så att hon fyller år snart, ska jag vara smidig och köpa en ny parfym åt henne då? och vad köper man för parfym då?

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination

2007-10-17 14:21
att köpa en ny parfym låter som en bra idé. omtänksamt och samtidigt diskret.

2007-10-17 14:38
Fråga någon annan tjejkompis om vilken parfym du ska köpa så ger du henne den :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-17 15:07

säg ingenting om att ditt ex har haft samma parfym, gå till en butik där de säljer parfymer och rådfråga någon som jobbar där (brukar oftast vara jävligt kunniga på den fronten) om vilken parfym du ska köpa åt henne.

KÖNLÖS!<br>Free Fraodi

2007-10-17 17:18
Jag skulle köpt en ny parfym :)
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.

2007-10-17 17:39
Köp en ny, men om du inte gör det så kommer du nog börja förknippa doften med denhär tjejen istället.. tids nog.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2007-10-17 20:05
haha kp.. köp en ny
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-17 22:35
ny ny ny..

ny :)
http://www.myspace.com/micman123

2007-10-17 22:38
men lägg av. Du kan ju säga det till henne om du vill, men jag tror inte hon kommer byta, om hon inte är typ osäker och vill ha dig fett mycket.

Men jag tror att du kommer att vänja dig vid det, som LillFrida sa, så det är nog ingen fara ändå

Producent

2007-10-18 03:18
ge henne en parfym, det är ett bra sätt!
säg inget heller, det är ingen big deal, men hon skulle antagligen överanalysera det fett mycket och sånt som tjejer gör, så du bör nog inte ta upp det utan bara glömma den förra bruden =)
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2007-10-18 09:04

2007-10-18 09:20
Beskrivning - En sensuell feminin doft av indisk saffran, marockansk ros, egyptiskt jasmin, fransk magnolia och vit gardenia.

Det där behöver man ju inte betala 339sek för. be henne baka lussebullar och sen tvinga iväg henne till en botanisk trädgård. Du kommer undan med 60kr, högst.

Skämtosido, det är otroligt jobbigt med lukter faktiskt, speciellt när det kommer till tjejer. Jag har problemet dagligen när jag vandrar runt på stan. Min första flickvän använde olika varje dag och med lukten kommer jobbiga minnen.

Köp en ny till henne, fast det är beroende av hur länge ni "varit ihop" iofs.

2007-10-18 11:18
Det går över som någon sa.  Luktar parfymen gott så är det ju ännu lättare. :)
mimmi - Imma smooth chick

2007-10-18 13:46
Tack för alla komentarer... får se om jag kan vänja över parfymen på henne annars blir det väll en ny ;)
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination

2007-10-18 14:19
Nej men vadå, dra på närmaste parfymeri och leta upp en doft du gillar. Hon kommer bli jätteglad och använda den jämt.