Knäpp händerna
vilket lillfinger har du underst och vilket kön har du? hörde idag att i stort sett alla killar hade ett visst lillfinger underst och tjejerna det andra. stämmer?
Hakuna matata
Vänster, tjej. Och du?
One chapter a day
Producent
2007-10-26 19:17
höger, tjej. där föll myten!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
hmm så snabbt gick det. jag har höger underst. men nån av er kanske är fångade i fel kropp..? och jag också då tydligen
Hakuna matata
Jag är vänsterhänt, kan det vara anledningen till att mitt vänstra lillfinger är längst ner?
The Dude minds!
Höger, Kille
Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta.
FatFred, förmodligen inte för jag är högerhänt och har vänster längst ner. Onödig grej egentligen, vi är alla olika!
One chapter a day
vadå, såklart det är onödigt egentligen..men du svarade ju
Hakuna matata
högerhänt kille höger lillfinger
http://felidae-music.com
äh vafan, han som berättade var läkare och hade nån lång förklaring till varför också. men den kommer jag inte ihåg... fuskdoktor
Hakuna matata
Toastare
2007-10-26 20:08
höger, tjej
Jag skyller allt på Emma!
vänsterhänt kille, höger lillfinger
Höger kvinna
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
fan vad äckligt det känns med vänstra lillfingret underst btw.
vänster tjej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eller nej.. höger mena jag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
man mår ganska bra när man kan höger/vänster
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
Vänster, kille och är högerhänt
haha hur länge satt du och fila på den?
Promotor
2007-10-26 21:51
vänster, kille (högerhänt)
högerhänt pojke, höger finger. Det låter som om Whoa motbevisar det du hört!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Jag gör olika varje gång. Testar nu och det känns faktiskt precis lika bra med båda. Och jag är varken hemafrodit eller ambidextriös
höger höger kille
work some magic
Zoned , men du är tjej!
The Dude minds!
höger, tjej.. Neej tror inte din teori stämde ^^
höger,tjej.tror det beror mera på om man är höger eller vänsterhänt.
AayFukYuuuu :@
Vänster, kille, högerhänt.
My oral illustration be like clitoral stimulation
Höger lillfinger längst ner, annars känns det ju helt mysko..
be the change
Höger, kille, högerhänt.
Jag kommer att göra närmanden på alla som säger att de är tjejer i den här tråden.
The Dude minds!
Höger, grabbpojkskille
Mikael Söderlund was here!
asså jag fattar inte ska det ena lillfingret sitta längre ner på handen än den andra
Vänster lillfinger underst. Kön: kille. Högerhänt. (Right-skytt när det kommer till hockey och innebandy om du skulle behöva den informationen med!)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Vänster lillfinger underst Flicka12 Högerhänt
My heart lives in my vagina.
Vänster lillfinger underst Tjej Högerhänt
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
vänster underst kille högerhänt
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
hmm..det här bevisar bara vad jag egentligen har vetat hela tiden whoa vs. välutbildad doktor: K.O
Hakuna matata
höger underst, högerhänt.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Producent
2007-10-27 20:21
vänster, vänsterhänt.. dude!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se