I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nyheter via sms?

Övrigt - Blandat

2007-10-29 13:50

Nyheter via sms?

någon som är intresserad av nyheter via sms, samt erbjudanden, tävlingar, o gratis biobiljett varje månad (som medlem av tjänsten?) tjänsten kostar 10:-/per månad..

nöjes nyheter, ett urplock av de viktigaste nyheterna, sport, ja du väljer själv

samt då & då utlottning av kryssningar, samt varje månad gratisbio

nå?

2007-10-29 14:03
Sony ericsson lurarna har ju rss-läsare. Men annars låter det väl okej.
...och det är det som är så fint med whoa!

2007-10-29 14:10
Vad för nyheter?

Jag tror det skulle kännas spammigt.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-10-29 14:12
Blev lite otydligt, vad jag menade var: kommer de som länkar till webb eller som nyheter i sms-format?

2007-10-29 14:13
nyheter i sms format, korta enkla, endast det viktigaste..

Ibland dyker ett sms upp med en glad nyhet om att du kanske fått en gratis bio, kryssning mm?

2007-10-29 14:26
Va mkt idéer du har hela tiden. Har nån idé slagit till verket ännu?
Liqorice = Lakris minus u & t

2007-10-29 14:31
Vilken stad gäller erbjudanden? vad betalar man för erbjudandena eller tävlingarna? hur går tävlingarna till?
Montana luktar gott

2007-10-29 14:43
erbjudandet gäller överallt i hela sverige för vem som helst.
Själva tjänsten kostar 10kr/per månad, man betalar via telefon/sms.

I tjänsten ingår:

Nyheter via sms, ingen länk, utan direkt nyheten i textform,
tävlingar via sms, tävla på plats, även om du har 0kr i telefonen,
då & då få sms med ett glatt besked att vi idag bjuder alla medlemmar på tex gratis bio, kryssning osv,

* Vi hjälper dig att sälja din annons på blocket.
Lagt upp en annons på blocket med din bil, dator, tröja ja vad som helst? Vill du att alla medlemmar ska veta att det just denna annons finns uppe nu. Vad för pryl, pris , bild osv..
Vi kan hjälpa dig att få ut nyheten, det finns alltid någon intresserad som går in och kikar, kanske köper, som inte hade gjort det om den inte fått tipset.

mm

2007-10-29 15:06
Är det här någon affärsidé du vill diskutera eller är det ren reklam? Oavsett vad så låter det ointressant.
njut

2007-10-29 15:16
ingen reklam eftersom det ej finns, får man inte lov o fråga?
Fan är det för fjolliga regler, blandat forum, har man en ide tänkte kika vad ni tycker om iden?

2007-10-29 15:18
Jag frågade om det var en affärsidé. Jag svarade även på vad jag tyckte om idén.
njut

2007-10-29 15:27
Tack för idén. Nu ska jag hem och sno den...
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2007-10-29 15:33
klart du får undersöka intresset för en affärsidé, men du måste även kunna ta kritik från användarna // mod
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2007-10-29 16:42
julian:

Lagt upp en annons på blocket med din bil, dator, tröja ja vad som helst? Vill du att alla medlemmar ska veta att det just denna annons finns uppe nu.

Det innebär alltså att jag även får reklam när jag prenumerarar hos er?

2007-10-29 16:56
nej inte alls, man fyller i om man vill ha detta tips när man registrerar sig. Alltså ja, jag vill ha tips när det dyker upp något nytt på blocket som kanske kan intressera mig.

Eller nej tack, vill inte ha något tips ang. blocket!