I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ljusmanifestationer för narkotikans offer 1 nov

Övrigt - Blandat

DJ

2007-10-31 22:56

Ljusmanifestationer för narkotikans offer 1 nov

Den 1 november anordnas det sedan några år manifestationer för narkotikans offer runt om i Sverige. Manifestationer för att minnas och hedra alla narkotikans offer, samt uppmärksamma narkotikafrågorna.

Manifestationer kommer att hållas på ca 30 orter runt om i Sverige. De jag vet mer om är:

Stockholm: Manifestationen på Sergels torg kl. 17.00.

Uppsala: Manifestationen på Vaksala torg kl. 17.30.

Skellefteå: Manifestation på Möjligheternas Torg kl. 18.00.

En lista på övriga orter och mail till ansvarig finns här!

Detta inlägg är ju lite i senaste laget, men några hinner ju alltid se inlägget och förhoppningsvis dyka upp imorgon.

//NickeMannen

I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2007-10-31 22:59
Visst är det synd om de döda missbrukarna, men orka med nåt jävla snyftjippo från antidrogförespråkarna.
njut

2007-11-01 01:41
Explict P20
tanken har kanske inte slagit dig men väldigt långt ifrån alla som dör av narkotika är missbrukare...

bra manifestation, även om jag är väldigt tveksam till vad "uppmärksamma narkotikafrågorna" i praktiken innebär.

2007-11-01 01:43
Skulle gissa på att i alla fall en stor majoritet är det, eller? Heroinöverdoser lär stå för de flesta dödsfall.

Flummigt för övrigt att hedra narkotikans offer, om man nu inte menar anhöriga som barn osv.

2007-11-01 11:24
"tanken har kanske inte slagit dig men väldigt långt ifrån alla som dör av narkotika är missbrukare..."

Vad menar du där?
njut

2007-11-01 12:18

Explict är väl som det står, behöver ju inte va en parkbänkspundare som dör, kan ju va nära vänner i våran ålder som testat någon partydrog och dött.. allt har ju inte att göra med långa missbruk

2007-11-01 12:30
kjello: Jo det är ju klart. Men i sveriges ögon är ju alla som brukar någon narkotika en missbrukare. Skulle väll redigera min post och byta ut missbrukare mot narkotikans offer om jag kunde iofs, fel ordval av mig bara.
njut

2007-11-01 13:11

Kan man tända en holk som fackla?

(Oj va jag lite respektlös nu? De va inte meningen o va de)

http://www.myspace.com/murderdem