I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kommer tidigt..

Övrigt - Blandat

   

2007-11-02 17:48

Kommer tidigt..

Hej whoa! Har en lite frågor och det hade varit nice med svar från riktiga personer.

Jag förlorade min oskuld med min nuvarande flickvän, en månad in i förhållandet hade vi sex för första gången, oskyddat. Hon tog ett dagen efter-piller och det var inget mer med det. Men i alla fall..
Jag kom inte första gången, vi höll nog på i ca. 15 min och jag tror inte jag hade kommit om vi hållt på längre, jag kände mig inte ens helt styv osv, var nog nervösare än jag kände mig för jag hade svårt att få upp den lite i början osv. Men vi la av för att hon blev torr, det började göra ont då osv.

Men sedan hade vi sex igen 4 veckor senare, i förrgår, med kondom, då kom jag inte heller och vi slutade efter ca. 20min för att hon var torr och det gjorde ont för henne.

Båda gångerna har det vart mörkt osv i rummet, varmt osv, annan stämning. Vet inte om problemet beror på det, kommer till det.

Jag har hört att folk inte kommer första gångerna osv, kan varit så för mig. Iaf, vi hade sex igår morse och då kom jag jävligt fort, runt 2min, vi hade oskyddat sex då med, hon märkte inte att jag kom, "gömde det". Men jag skyllde på något annat för det var pinsamt, så vi slutade, men som sagt, hon märkte inte att jag kommit, hon var ändå tvungen att gå då. Men då var det ljust i rummet, det var morgon och hon var trångare än vanligt.

Så, vad tror ni det beror på? Var det omgivningen, stämningen? Var det att jag som några andra inte kom första gången? Var det för hon kändes trångare nu? För att jag kände mig lite kåtare nu och inte lika nervös för att inte få upp den osv?

I alla fall, två snabba frågor till. Är det normalt att tjejen blir torr på det viset? Och kommer jag typ bara palla 3min nästa gång eller mer? Borde vänta och se egentligen men vill höra från andra innan osv, skönt att veta. Det är väl individuellt men ändå skönt att höra från andra personer. Klarar man sig längre efter bara ett få antal gånger till osv?

Texten kan vara lite rörig, men tack för svar!