I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kärlek på Whoa

Övrigt - Blandat

2007-11-05 21:40

Kärlek på Whoa

Finns det någon mer än jag som någon gång eller kanske till och med just nu har hittat sin kärlek här på whoa?Genom Whoa ;)

Berätta gärna hur ! Va det genom någon typisk negg kommentar i nån tråd som ledde till diskussion etc etc ?

lets here the storys =)

..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2013-04-04 18:34
ok uppar gammal tråd men:

mellon

Misery_chick

ja, men, fan i raise you to a mirc kid!

HA-HAAA JAG VANN!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Battlerappare

2013-04-04 20:53
Men...

2013-04-04 21:03
vad hände med whoa träffarna?
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2013-04-04 21:04
Finns det någon mer än jag som någon gång eller kanske till och med just nu har hittat sin kärlek här på whoa?

Jag hittade min kärlek här, men det är en Romeo & Julia historia. Omöjligt och sorgligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-04-04 21:14
"Jag träffade en kärlek här", känns mer rätt att säga nu när jag tänker efter...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2013-04-04 21:28
SofiaBayo skrev:

Jag hittade min kärlek här, men det är en Romeo & Julia historia. Omöjligt och sorgligt.

Var det DigeriDoo? :P
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2013-04-04 21:37
hahaha! Så du har alltså en förmåga till humor? ;)
Moderator

2013-04-04 21:48
Vadå humor? Var ser du ett skämt i det? Eller hade jag fel? Jag tänkte att det kan vara bilingual också men DigeriDoo känns lite mer din stil.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2013-04-04 22:41
Okej. Jag erkänner. Jag och Billingual försökte dejta. Men efter att han skrikit ut Zieg Heil! vid orgasmen så kände jag bara: nej, det här funkar inte.
Moderator

2013-04-04 22:42
Träffade mitt ex via whoa, vi var tillsammans sisådär 7 månader.
Vi blev partners och skulle ta över världen något/några år innan vi sågs, bo på Gotland och dö ensamma och överviktiga, kommer inte ihåg hur fan vi började prata dock. Men vi hade intressanta konversationer och lärde känna varandra. Sen kom han till stockholm och så träffades vi ett tag, långdistans-förhållande. Sen blev jag blev kär i en annan och gjorde slut.. Och så var den sagan slut.

Fast ska jag va ärlig träffade jag min första kärlek någonsin via Whoa(fuck nattrådar), det blev ingenting och jag var olycklig en väldigt lång period, tror det var jag som sabbade allting så har mig själv att skylla men vi är vänner idag så det glädjer mig.
Menmen, skit händer!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2013-04-05 13:31
Misery; Såg det! Grattis :D
Hangaround

2013-04-07 16:04
Har barn med en whoait. Fnizz.

2013-04-08 11:07
Är det den första officiella whoaiten?

Födda till whoa (kom igen nu)

2013-04-12 02:19
Bra uppat missan.. :P

Hur som helst så är jag singel nu, om någon har väntat på det så är det bara att hojta till! xD
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2013-04-12 09:24
simba

var tvungen JAG VANN JU! ^^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Redaktionen

2013-04-12 09:25
är det bara jag som efter 9 år här har byggt upp en viss avsmak inför ytterligare en eventuell whoaflört?

huva!
namaste

2013-04-12 10:20
Åderpåle, nej du. Jag har tre dealbreakers; Cigaretter, åsikter åt höger och om jag känner igen henne från Whoa.

2013-06-09 00:51
Jag lärde känna en skön tjej här en gång,

Peace, Love & HipHop

Rappare

2013-06-24 23:39
Jag och min nuvarande kille 'träffades' här för en sisådär 6 år sedan när han skickade ett meddelande till mitt dåvarande konto. Efter det höll vi kontakt på msn/facebook där stundvis långa nattdiskussioner kunde varvas med ett "hej-vad-gör-du-nuförtiden?"-sms varannan månad eller så. Timingen var aldrig riktigt rätt för någon av oss så vi raincheckade våra "möten", men plötsligt förra sommaren bestämde vi oss för en träff och det var väl tur det, för annars hade jag inte haft någon att acapella rappa med på regniga lördagar.

Herregud. Vilka töntar vi är.
Fint så! :-)
 Punkt. Jävla. Slut.
Producent

2013-06-25 14:17
ÅderpåleOne, Louder

Amen brothers.

Skulle någon flörta med mig här så blir det numera ett rakt nej. Spelar ingen roll vem det än må vara, hehe..

//Paz