Vart reser ni under vintern?
Skulle vara kul att se vart folk reser under vintern förutom Thailand :) Reser två dagar innan nyår till Chile. So, where ya'll going?!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
jag kom precis hem från Venezuela (: det var riktigt nice kommer lätt åka tillbaks fan va kul att åka till chile!
WAXHOLMSBOLAGET!
Åker över jul och nyår till USA. Ska bo i en förstad till San Francisco, så kommer att hänga runt i SF och Santa Cruz. Hur nice som helst ^_^
Still in the bridge
forutom thailand... just nu befinner jag mig i kuala lumpur och ska inom en vecka flyga over till banda aceh, indonesien. sen blir det bali. en runda kring vietnam lao och kambodja. kanske t.o.m. burma om jag finner ett sakert satt att ta mig dit pa. en runda till LA ska jag forsoka tranga in ocksa innan vintern ar over.
Hangaround
2007-11-22 19:26
10-18 Dec - Egypten.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
naptime Vart var du i Venezuela? Har funderat på att göra Venezuela och Colombia ett bra tag. Upplys mig och gör mig mer sugen på det. :)
Kommer att åka till Chile den 14december å stannar över ett tag:)
Meep meep
devv: jag var på Isla margarita, det är en ö utanför fastlandet. Helt klart värt att åka dit, det har ännu inte blivit sådär överturistat som typ thailand och det var det jag gillade mest (: underbara människor , och vädret , jag var ju där på vintern och då var det ca 30 grader det var bara fyra graders skillnad mellan vinter och sommarn (: sen kan du tänka ig hur fint det var , just på Isla margarita är det väldigt likt caribien med all natur och så bästa resan so far ! (:
WAXHOLMSBOLAGET!
Alperna, en givenhet!
DIIIF
vill till ett plejs där ingen hittar en, no mather what. men fan de får bli spanien
oh no he didn´t!
costa rica-panama-colombia-venezuela-ecuador-peru. 4 jan till 4 jul.. cant wait
R.I.P sixten.. <br> #"¤%"%#¤&/&%&(&/()(/(/%¤/¤¤&%#%"¤# " ¤%%<br>
Drar till jakarta, Indonesien ett år 30 december(FAN en dag innan nyår.) Fan avundsjuk man blir på alla som är i nånstans i sydamerika.
Jag har ingen personlighet
sälen på påsklovet suck jag hatar verkligen det här landet och min ekonomi !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
naptime Har också funderat på att åka, har lite släkt oich så. men enligt dem är det politiska klimatet jäkligt jobbigt just nu, kände du som svensk av något?
And your fat friend, her nickname is Mini-van.. http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120
Math:
Ja för Indonesien är inte alls schysst :P
Tänkte dra en 2 veckors dykkryssning i Fillipinerna eller dra till
Blue Hole utanför Belize
Rehab is for quiters.
clone P22 Det var inte så jag menade, menade mer att jag alltid viljat åka till någonstans i sydamerika. Ska till indonesien och studera spårket.
bra surf på java.
R.I.P sixten.. <br> #"¤%"%#¤&/&%&(&/()(/(/%¤/¤¤&%#%"¤# " ¤%%<br>
Jag sticker iväg nu i den 7e december. Landar i Rio de Janeiro den 8e dec och stannar nog där ett tag, kanske tills nyår typ sedan skall jag åka upp i amazonas och kika läget i skogen. drar sedan vidare ner i sydamerika till uruguay och kankse tittar på några coola vattenfall. sedan ner till argentina och flyger sedan från buenos aires till nya zeeland den 10e februari, hänger nog där i några veckor och sedan flyger jag till melbourne och lär mig surfa och kankse spanar på några kangaroos. drar sedan vidare till bangkok den 10e mars och kollar nog igenom den stan liten och svänger nog förbi bla kambodja och kanske vietnam. kommer hem till kalla sverige den 10 april och sedan åker jag upp till åre den 11e april och festar loss på afterskiin! någon som är i dom trakterna jag befinner mig i ungefär samtidigt så är det bara skriva till, jag har nog inte så mycket cash så nå får mer än gärna bjuda på en öl eller två. vi ses i världen!
16-27dec Florida 13-27feb Jamaica Det här blir en fiin vinter!
Det är ingen slump att jag döptes till Änglalik
Hainan och Shanghai, 20e december-3e januari.
don't watch me, watch yourself
Moskva, så man vet att man lever.
29/11-1/12 London 11/1-14/1 Paris
Holden makes a great deal to australia
UnderOrganet P21 joo jag kan förstå vad de menar. Alltså , våra reseledare rekomenderade att man inte skulle snacka skit om chavez t.ex. för man kan t.o.m bli anhållen om polisen skulle höra det. Men när man pratde med byborna var de flesta negativa till chavez och svor "i smyg". Men som svensk kännde jag mig inte osäker på det sättet. Däremot kan jag förstå om folk som bor där säger så , eftersom att de möts av en annan vardag än vad jag gjorde under min semester
WAXHOLMSBOLAGET!
Brasilien, argentina, chile, peru, ecuador, bolivia, colombia, venezuela. mmmmmmm...
Aca F22 Kan man åka med i nån väska? Feta ställen du ska till. Spciellt Jamaica.
MeNoCanTell Fullllt med fina brudar. Latinas is the shit.
Math: Najz... verrry najs, ;)
på fredag smäller det! på lördag skall jag ligga med en paraplydrink på copacabana och tänka på er i sverige ;)
tallinn
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
nils: Du vill inte tänka på mig som är i Finland? :(
Still in the bridge
Clydisch P21 jag lovar att ägna en tanke åt dig också, jag beställer nått i baren åt dig haha ;)
ska till mitt underbara hemland Filippinerna december 6 för en 5 veckor lång semester , jobbiga är väl att man är helt jobb fri fram tills dess så de kommer bli långa o sega dagar.
ska till malaga för att skejta o chilla ett par månader. åker 30e december!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
20 Dec - 27 Dec Brasillien 27 Dec - 3 Jan Jamaica Längtar redan som bara den.
min resa fortsatter under vintern vidare till Thailand, Kambodja, Laos, Nepal och Indien. Jag ar nu i Filippinerna och har tidigare varit i Malaysia, Singapore, Vietnam, Kina, Mongoliet, Ryssland, Estland, Finland och Sverige
dannyM_
Maath P17 Hoppas du inte far for mycket helhetsintryck av Brasilien nar du ar dar en hel vecka.
dannyM_
Math X0 Sjukt nice på Indonesien. Fast jag var på Bali! Riktigt softa vågar att surfa på vill jag lova.
clone P22 Varför tycker du inte att Indonesien är schysst för?
Live Hard, Die Young
sista dagen på jobbet nu, så jävla skönt! i morgon bär det av mot varmare klimat :)
drar till mexiko och yucatánhalön 7 januari. ska dyka i karibiska havet och gå på äventyr i mayaindianernas hang-out. kommer bli SCHYSST.
va
maste bara saga att det ar GALET i rio. hoppas ni andra har det bra ocksa!
Drar till San Franscisco på lördag, Moskva lät annars som ett schysst vinter-resmål, Kanske nästa år.
Argentina 8:e jan - 8:e april
Va många nils det är som ska till Sydamerika :)
Fronh: Du måste missförstått mig, jag tycker verkligen om indonesien!
Rehab is for quiters.
Amsterdam 28 dec - 2 jan :)
rök miljövänligt, rök grönt
Nilsw P21 skrik till nar du ar i argentina sa kan man klippa nan bars eller natt, jag ar nog dar i miten pa januari, borjan pa februari.
om du ska forbi rio stick till favellorna, sjukt najs dar. har varit dar i nagra dagar och slaggat och chillat.
drar till salvador i morgon om allt gar som det ska.
ha det bra, har hort att buenos aires ar najs, och du maste dra till igazufalls det ska tydligen vara sjukt najs, vattenfall o grejjer.
Israel 19/12-2/1. Bo på kebutz och i Eilat, yey!
Några dagar i Hongkong sedan 3v i Filippinerna. Ska bli såå skönt!
we ruled the school..
någon som varit i spanien under vintern? är det kallt där?;P
-.-DMX-.-
aja, nu är det bestämt. New York 17/3- infinity. har inga planer på att komma hem till sverige på ett bra tag.
And your fat friend, her nickname is Mini-van.. http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120