Uppdrag träffa Paris!
Ja, då ska vi se här då. Uppdraget går ut på att träffa allas våran Paris Hilton. Med en startbudget i fickan på 0kr, ska vi försöka samla ihop pengar till en resa till LA där vi sedan ska söka upp henne, eftersom vi vet vart hon bor osv, och sedan ja, träffa henne. Orkar inte gå in på hur och så. Men det blir av, det enda som behövs är pengar till resan till LA. Så vi hade tänkt göra en rolig grej av det hela, starta en hemsida, film på youtube där man kan skänka pengar till resan. Man ska sedan kunna följa hela resan via video som vi släpper , då vi kommer filma hela resan. Samt mötet med Paris. :) Nå? vad tycks
haha synd bara att det är paris hilton annars vore det en kul grej.
Lookin at you through the glass..
någon som har sett den filmen som går på canal digital kanalerna, den med drew berrymore eller vad hon heter
Hahahah ni är ju sjuka.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har du inget bättre att lägga pengar på, än att uppfylla en våt pojkdröm?
Jag blir avis. Take me with you!
Det är inte lätt när det är svårt..
hade varit roligare om ni skulle träffa game eller nån sån! lite mer mission att ta sig till compton än the hills!
varför? kan ni inte söka upp någon som förtjänar att hittas snarare än gömmas undan? ni får inte ett öre från mig iaf, den saken är säker...
Toastare
2007-11-25 00:21
Får jag säga nått... bor inte Paris Hilton i New York numera?
Jag skyller allt på Emma!
om ni ska söka upp någon ta iaf en snygg tjej,hon ser ju ut som vilken 15-årig fjortis somhelst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan vi inte skapa en "riktig kille" typ av blogg där vi stalkar nån svensk kändis istället?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Varför kulle man paya er för det? Det finns ju mängder med intervjur med Paris, ute och gratis. CelebTv har massor celeb videos de laddar upp varje dag typ, en Parisvideo varannan dag typ.
Läs Neil Strauss bok "Spelet" om ni vill läsa om hur en kille raggar upp henne. Might come in handy.. ;)
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Som någon sa, om det var någon annan. Ska ni ha intervju med henne eller bara försöka få henne i säng? Hooka up med hennes kille först, han svensken blir säkert lättare ;) Good luck.
Jag har ingen personlighet
Fan också, jag som trodde vi skulle bygga en jätttekatapult och skjuta stenar på paris! Jävla rubrikhyckleri!
...och det är det som är så fint med whoa!
sweet_angel89 F18 : vilken torr moralhora du var då. gå och släng moralkakor på folk någon annanstans.
BountyBoo Shhh.. .)
Låter som om någon sett My Date With Drew som i princip går ut på i princip det du beskrivit fast med en kille som är kär i Drew Barrymore. Lycka till i LA ;)
samla in pengar till något vettigt istället.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Gör något kul istället, försök ta dig in i vita huset genom att gräva underjordiska tunnlar eller något och snabbt tatuera en nolla i pannan på Bush, då kan jag tänka mig att skänka 50kr till expeditionen. Men det här lät ju riktigt värdelöst...Paris Hilton?, WTF, kunde inte tänka mig att någon annan än Davelito skulle komma med sådana här ideer.
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.
ta mig med! snälla. :P
cocaine kate
Haha, Game lär knappast bo kvar i Compton. Men ni ska alltså filma hur ni ska skrapa ihop pengar? Det låter inte så jävla intressant.
The Dude minds!
Ni kommer ta pengarna o köpa knark.. :(
be the change
jag vill göra en alex schulman stalk-down, gå honom på nerverna lite. vem är är på?
nämen hej my date with drew.
vad skulle folk få ut av att sponsra er? bara en fråga liksom..
cocaine kate
goodman mmmm, moralkaka Tog vi lite illa upp? Satt du och såg på dina Paris hilton-planscher på väggen och fick en liten klump i magen? Eller är du bara bitter för att du aldrig kan få en egen brud, och ägnar ditt kärleksliv helt åt att snyfta till one night in paris?
sweet_angel89 F18 : nä jag är inget stort fan av paris hilton -- eller posters för den delen. ser inte varför folk inte skulle få åka dit och hälsa på henne dock. sitter du hellre hemma och fryser i sverige än att ha kul i LA eller? din logik är ju lika fucked up som japanernas delfinslakt.
för att komma ner till din patetiska nivå så kan jag ju säga att du verkar brutalt avis på henne. du är förmodligen jävligt ful och blir ledsen för att alla killar hellre tittar på en video av henne än på dig irl.
Beeeeeef! Annars tycker jag idén är kul (dock inte unik), MEN ta någon mer "värd" än...... Paris Hilton :(
^ Smart sagt.
aa, för det är ju så varmt i LA nu...... Jag har aldrig sagt att de inte får åka dit, jag ifrågasatte det. Att din reaktion blev så stark var dock lite överraskande, därför ja undrade över din relation till Paris. Jomenvisst, jag är väldigt avis på henne....att vara snygg är ju att leva. Jag behöver bekräftelse från kepshävdare som busvisslar åt mig på bussen.
sweet_angel89 F18 : vem har sagt något om klimatet i LA?
och vad bra att du inte lever i förnekelse åtminstone. creds till dig.
nej fyfan helt klart rippat ifrån my date whit drew som många andra sagt.. ta nån roligare och lite häftigare kanske nån underground gangsta rappare från nått mysigt ghetto nånstans i världen. paris vafan e det
mhm
Goodman vad bra att du inte förstår ironi. creds till dig.
Vad tycker jag? Att ni är patetiska och har alldeles för lite att göra. Men lycka till!
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
sweet_angel89 F18 : vad ironiskt att du säger så. jag antar att min ironi inte var tydlig nog.
du är fan inte vettig någonstans. :)
om ni vill att folk ska betala er för att åka till LA kan ni åtminstone berätta varför folk ska vara så dumma att sponsra er? vad erbjuder ni som inte t.ex. en soptunna erbjuder mina pengar? ä
ä
Goodman Nej den var inte särskilt tydlig.....du var väl för upptagen med att smeka dig själv till parisbilder för att formulera dig ordentligt. Men d e lugnt:) Synd att dina dissar är lika kreativa som en fabriksarbetare på ritalin, annars hade detta kanske varit givande.
sweet_angel89 F18 : nä jag är straight, så att smeka mig till parisbilder finner jag inte speciellt tillfredsställande. jag försöker inte dissa dig -- jag försöker argumentera och hitta en anledning till varför du är så bränd i huvudet som du bevisligen är (ditt namn är en utav sakerna som talar klarspråk).
du nämner paris i varje inlägg så jag kan inte tro annat än att du är avundsjuk på antingen hennes utseende eller popularitet. ta dig själv i kragen och acceptera den du är istället. en osäker pubertal fjortis är inte attraktivt varken hos killar eller tjejer.
ajajaj Goodman blev döödad "Synd att dina dissar är lika kreativa som en fabriksarbetare på ritalin, annars hade detta kanske varit givande." haha så hård å elak! hur som, skumt projekt. gillar det, go fo it boooiz!! gl hf
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
hade det varit typ Steve Buscemi så hade jag sponsrat er
"I lay chicks like mother goose"
ni får nog hitta på något roligt att göra om ni vill att folk ska sponsra er. kasta brinnande bajspåsar på henne eller något... tror ingen skulle vilja betala för att ni ska träffa en kändis, bara sådär.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
hade fan vart coolare om ni hade sökt upp nån fet räper istället.. eller sen äre ju hur man själv tkr o tänker (:
http://www.myspace.com/micman123
Goodman haha, vänta nu. Jag är en osäker pubertal fjortis för att ja inte gillar idéen med att spara pengar för att besöka Paris.....? Du burnar ju sönder dig sjäv mer och mer! Och ang. mitt namn...hade inte din mamma tappat dig i golvet som liten hade du kanske kunnat tolka d annat än bokstavligt. Gör dig själv en tjänst och skriv inte mer:)
"jag är väldigt avis på henne....att vara snygg är ju att leva. Jag behöver bekräftelse från kepshävdare som busvisslar åt mig på bussen." Det är det enda folk behöver läsa för att fatta att du är bitter...
satsa på lindsay lohan, bara att kolla vilken rehab hon ligger inne på?
And your fat friend, her nickname is Mini-van.. http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120
PrinsMio P21 Inte en till! Är du också socialt efterbliven?
lite mer mission att ta sig till compton än the hills! hahaha, eller hur! Hälsa på game tycker jag med (:
work some magic
Nu förstår jag inte direkt hur man drar kopplingen mellan att ogilla denna idén och att vara avundsjuk på Paris? Det är väl för fan snarare ett friskhetstecken att tycka att denna idén är totalt korkad. Jag skulle inte skänka ett öre för att skicka iväg nån jävla lirare till Californien i utbyte mot lite skakig mobilfilm på hur han stalkar en brud jag inte hade pissat på om hon brann.
Goodman Är du en brud? Eftersom du sa att du var straight, och det var därför du inte tände på paris......ja e confused. tacksam för svar!
Jonka F18 Jag är på. Hur lätt som helst! När börjar vi? :)
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning