I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vi vill flytta, men var?

Övrigt - Blandat

   

2007-11-26 01:02

Vi vill flytta, men var?

Såhära ligger det till, till sommaren går jag ut skolan och jag och min polare är riktigt sugen på att då packa våra väskor och bara lämna denna håla som på kartan heter kalix(norrland).

var vill vi ? ja det vet vi inte riktigt, men några saker har vi kommit fram till.
Stockholm har vi inte råd med, och vill knappt bo där. Så då tänkte vi "ska vi ändå sticka, vill vi inte flytta så kort"
Så då tänkte vi några mindre storstäder söderut, som är ganska billigt att bo i och lätt med arbete (låter som drömmen, va?)
kanske lite och ta i..
men

Ingen oss har några större erfarenheter av några andra städer än just dom största (och dyraste?) i landet.
Karlstad kännde vi först, för där känner min polare några.
Sen tänkte vi, tjaa. Något i klass med örebro, norrköping, jönnköping yah u name it.

Vad vi i första hand sattsar på är arbete för att sedan kunna finansiera studier. Så kanske någon stad som erbjuder detta.

Ge tips på någon trevlig stad där det andå ska vara relativt billigt och bo i, orden är ditt!

och var inte så patriotiska och håll det gärna på en seriös nivå, tack!

Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!