I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hiphop-kläder till barn?

Övrigt - Blandat

2007-11-29 20:54

Hiphop-kläder till barn?

Var var var? Hittar jag hiphop kläder till barn? Alltså från 9mån och uppåt. Jag snackar om basketlinnen, snygga baggy byxor och liknande. Har googlat mig blå ! Det finns ju ingenting? Snälla någon som vet?

2007-11-29 21:05
jag vill minnas att caliroots & sns har ett litet sortiment...

2007-11-30 14:40
på eck"ö"s hemsida finns det bebiskläder

http://www.eckounltd.com/

2007-11-30 16:32
är inte helt säker men tror att det är nån tjej på tradera som säljer importkläder från USA, har sett att det finns ecko, sean john osv..vet inte om allt är äkta men en del saker är riktigt fresh
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2007-12-02 23:05
Lite taskigt att tvinga på barn att ha kläder från en speciell stil. Fan vad jag skulle spy på mig själv om jag tvingade på mitt barn än fishtail parka innan den kan säga pappa, burr.

2007-12-02 23:09
valero
vad e vanliga kläder då? lite svårt att välja nåt som inte har en stil!?

2007-12-02 23:24
Vad som helst som inte är allt för nichat, du fattar nog vad jag menar. Tycker det är lika äckligt med föräldrar som klär ut sina barn i sekelskifteskläder eller enbart i en viss färg osv.
När det gäller barnkläder så går dessutom den praktiska aspekten först, alltså kvalitet ställt mot pris och användningsvärde.
Mer bekvämlighet till småttingar, mindre fashion.

(Min åsikt, så vi slipper kommentarer som: BESTÄMMER DU ÖVER ALLA MÄNNISKOR I VÄRLDEN ELLER!? och dylikt dösnack)

2007-12-03 07:17
valero
bra skrivet ... håller fan med
http://www.myspace.com/micman123

2007-12-04 12:33

låt henne sätta på ungen hiphopkläder ifall hon vill det hon frågade på tips på affärer inte vad ni har för åsikter på vad barnet ska ha för kläder..

peace

Sooofta ner aight?

2007-12-04 13:34
(Min åsikt, så vi slipper kommentarer som: BESTÄMMER DU ÖVER ALLA MÄNNISKOR I VÄRLDEN ELLER!? och dylikt dösnack)

2007-12-07 19:02
Men hur man än ser på det så tvingar man på sina barn kläder?
Har då aldrig sett en unge som vill ha kläder på sig..
Sjukt gulligt med barn som har hiphop kläder..
Dom kommer ju förr eller senare säga ifrån....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-08 02:21
personligen tycker jag att barn ska få vara just barn och inte introduceras till något modetänkande i en tidig ålder...unisex mjukiskläder som tål lite skit ska det vara. om man går i tankarna att pimpa sin unge bör man även tänka på hållbarheten på kläderna...det värsta jag vet är föräldrar som klär sina ungar i mer eller mindre finkläder när dom ska till förskolan. antingen får man förstörda kläder eller en unge som inte kan leka...

fast jag skulle nog inte kunna motstå frestelsen att dressa min unge i track suit då och då...

sen tror jag att det är en aning kontraproduktivt att klä sin unge i hiphopkläder om man bär på drömmen att ens barn ska gilla samma stil och musik som en själv, barn har som ni kanske vet en tendens att göra lite uppror mot sina föräldrar...hehe, alla som propsar stenhårt på att deras ungar ska bli värsta hiphoparna kommer att bli helt galna på dom i framtiden "Sänk Thorleifs skivan för faaaan! Kallar du det musik?! Biggie är musik! Det där är oljud!"

2007-12-08 02:49
Det är fett med små hiphopbejbisar.

2007-12-09 01:33
www.junkyard.se

Och förövrigt, rockabilly bejbisar är sötast!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-09 03:51
Iofs är alla bejbisar mysiga.

2007-12-09 12:42
Det demento sa håller jag starkt med, barn ska få vara barn med kläder dom kan skita ner och leka i,  fast jag själv har alltid haft baggy- kläder dels för att jag hatade taighta kläder när ja va kid, och sen höll dom bäst, hade väll inte dom festaste märkerna men "hiphop" kläder är nog do bästa att leka i, lite stora, bekväma och varma !
Peace !
din räddare i hiphop öknen

2007-12-09 19:08
Vart köper man hiphopkläder till hundar?

2007-12-09 22:53
hm...om jag hade en turkos musse pigg sweatshirt och grå mjukisbrallor när jag var sju och har en reson hoodie och baggy jeans nu så måste det alltså innebära att ett barn som har på sig en reson hoodie och baggy jeans när det är sju kommer att klä sig i turkosa musse pigg sweaters och grå mjuksbrallor det är 21! tänk på det föräldrar...

2007-12-10 17:46
Förpesta inte vårt samhälle med att köpa hiphop kläder till ungarna, detta kommer bli en ondcirkel.