Vad menas med "oweeee"?
Ja, vad betyder det fina ordet?
Skåne!
"aj" ?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Sätt det i en mening! Det enda stället jag kan placera det på är i samband med nate dogg och då är det glädje! JIPPI!
whoopzidoo
Menar snoop "aj", när han kastar ut det fina ordet över ett stort folkhav?
Skåne!
Typ, snoop kanske säger nåt om sticky icky, sen avslutar han meningen med oweee
Skåne!
Om folk inte vet vad det betyder här! Då lär ingen veta det... Kom igen nu och briljera med ert hiphop-ordförråd!
Skåne!
Känns väl som ett ungefär lika multifunktionellt uttryck som "yeah" och känns ungefär lika meningsfullt att fråga vad det betyder :P 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
det är ju "oh yeah" typ enligt han spanjoren på "yo mama": o=o/oh we kommer från oui= ja/yes/yeah OH YEAH! haha :D elle nått
Get Random!
Vafan sluta nu... Oweeee e ju typ ett gjäjdetjut!! Hur dum får man va? Möjligt vis att det kanske är 2 sammansatta ord från franskan men, ändå så beytder de samma skit...FAAAAAAN!
Highfive anyone, anyone?
ja tar d typ som "got daaamn" eller nått liknande...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Niito P18 haha =D jag är inte ens säker på om det är de... utan någon skickade in en fråga till yo mama och han försökte väl komma på ett roligt svar.... men oh yeah är ju ett glädje tjut... det är ju inte ett ord direkt... "yeah" kanske men inte ohyeah/ohwee/ooui
Get Random!
oooweeeee = oh yeah/ aabboww? eller typ daaaamn.. ( inte damn som i fan utan som damn vilken rumpa .. ni förstår nog ) :D
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Ni sitter helt seriöst och tolkar ett jävla skitord
finns en rappare från falun som kallar sig oweee :D
när vi är igång vad menas med "nefu" som snoop säger, antar att det är som homie men vad är det förkorning på?
Min granne heter Owe. HAHA.
systerson? okey? han har många Nefus han då
det stavas inte så som du stavar det, men det är syskonson.
Skåne!
men han menar väl det som nåt annat. Precis som brushan på svenska inte behöver vara en biologisk broder...
Skåne!
tacktack, men varför säga det liksom fattar inte syftet
Han kallar väl bow wow för det, han menar väl att det e hans lilla homie hehe
Skåne!
"nephew" = "syskonson" Kanske helt enkelt för att ge familjeprops till sina "dawgs" barn? 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Toastare
2007-11-30 19:25
bow wow är ju snoops nephew.. inte konstigt han kallar honom systerson :)
Jag skyller allt på Emma!
haha "nefu" ....
Get Random!
Toastare
2007-11-30 19:29
ja det var faktiskt så kul att jag skrattade på riktigt när jag läste nefu... och oweee lalalalalalalallla känner väl alla till.. låten alltså. lägg till lite stråkar också
Var kommer det ifrån att man skriver "(no homo)" ?
Skåne!
BountyBoo F27 jag kan väl inte veta hur det stavas, men kul att jag fick dig att skratta då (no ragga)
AJO du verkar trevlig (no homo) att man noterar att man inte menar något bögigt
Framför allt är det kul att folk verkar tro att det ska slängas in överallt och "ursäktar" allt. Typ "jag ringde polaren (no homo) och snackade om bruden jag fick hem igår (no homo) och han snackade om nån snubbe han hängt ut med (no homo) som han hånglade med (no homo). Om några veckor ska de tydligen registrera partnerskap (no homo), men så länge de inte är homo (no homo) så är det lugnt." 10-4, over...
owee är väl slang för marijuana ? jag har alltid antagit det i.o.m. att det förekommer i samband med sånt i låtar.
10-4, over... alltid undrat vad det betyder
Toastare
2007-11-30 20:10
no homo är det dipset grabbarna som startat..
njaa det tror jag nog inte på !
Toastare
2007-11-30 20:19
slipp då. juelz santana var det.. den lille äppelkindade godbiten.
Rnesto - Finns i och för sig Maui Wowie, men tror nog att det itne är direkt relaterat :) 10-4, over...
man måste verkligen vara homo för att slänga ur sig ett statement som "no homo". cam ron och hans liga verkar lite gay btw.
lite ironiskt också att personer som klär sig i hel-rosa kläder säger no homo i sina addlibs.
Toastare
2007-11-30 20:28
Dusty Crates, de bara lyser homofobi om dem.. måste vara det sämsta uttrycket någonsin dessutom.
10/4 over är väl över eller klart slut eller liknande? Eller är jag helt ute och springer efter cykeln?
Btw, det var ett svar på
MR-J P19 s fråga
camron kom på no homo, inte juelz, han kom före, no homo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2007-11-30 21:48
päronpung, fel fel fel.. det är juelz som kom med det först. mer orkar jag inte diskutera. 10-4 over kan ni kolla upp i FAQ... jag tänker inte ens länka
lyssnar du på dipset eller?
Vad är det här? Varför är folk så dumma? Sluta snälla.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
jaquil P19 Det handlar inte om att vara dum. Om du aldrig hade hört ordet "hej" hade inte du förstått vad det var iheller och det hade inte inneburit att du hade haft lågt IQ eller varit dum.
Skåne!
Toastare
2007-12-01 15:14
päronpung, nej men jag kan faktan.. men visst, släng upp nått ljudband.. (det står i varenda hiphop dictonary att juelz myntade uttrycket)
Toastare
2007-12-01 15:15
varenda
Tro inte allt du ser ^^ Mjau. Jag är en katt. Det står skrivet
på whoa. 8-]
Hur som haver och för att inte hamna OT:
Master P - Ooohhhwee från plattan Gameface.