I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skulle kunna slå ihjäl någon just nu.

Övrigt - Blandat

   

2007-12-02 13:54

Skulle kunna slå ihjäl någon just nu.

Någon mod kan ändra rubriken om ni inte tycker den passar, men jag är så jävla förbannad nu.

7 september fyllde min far 50 år och fick av sina två bästa vänner i present en resa till England och koncertbiljetter till Status Quo. Han blev naturligtvis överlycklig då han gillar dem riktigt mycket och en resa till England är ju aldrig fel.

I torsdags åkte de i.a.f och på fredagen var koncerten. Han ringer mig innan och berättar hur kul de haft och hur fint hotell de bodde på osv och att de snart ska på koncerten. Sen igår får jag ett samtal av honom att han är på väg hem till Sverige igen för att någon IDIOT JÄVEL puttat honom ned för två trappor och att han krossat axeln (kulan helt ur led och benet som håller fast den är av på tre ställen) samt att högerarmen är helt av. Han fick höra 3 låtar på koncerten innan det inträffar, sen fick han spendera hela natten i England på akuten och ska nu hem till Sverige för operation.

Jag bara frös till när han berättade det och bara exploderade av ilska. Det var ingen påtänd "ungdom" heller utan någon i samma ålder som tyckte det var en bra idé att putta någon i ryggen i en trappa. Drömde att jag slog ihjäl honom inatt trots att jag inte har en aning om hur han såg ut.

Det positiva är väl att de har namnet på honom och en hel hög med vittnen, men en krossad axel och bruten arm är ju bara en bråkdel av hur illa det kunde ha gått.

FY FAN!

"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja