I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

JJ är död...

Övrigt - Blandat

   

2007-12-02 21:36

JJ är död...

Ja... En kompis till mig dog imorse klockan 06:20 ute vid arlanda. En bilolycka. Finns att läsa om i många tidningar.
Jag är inte ute efter några "tyck synd om hans familj" inlägg och så vidare. jag vill bara skriva av mig...

Som sag. Jag vaknade imorse och gick in på msn o möttes av hundra meddelanden från olika människor som talade om att han var död. Min första reaktion var naturligtvis att det var ett skämt, men när jag sa det till folk blev dom ledsna, rentutav förbannade och jag började tvivla på mina tankat. gickin på txt-tv, där stod det om det. även i metro, DN, City, Aftonbladet. överallt så stod... Det blev som en chock. Det kan inte vara sant tänkte jag... Alla pratade om det. jag var ute vid preem o det gick förbi folk och pratade om det...

Det känns så jävla overkligt. Känns som en dröm. hur kunde det hända...

Vila i frid jesper.. Märsta saknar dig!

NicoelRico P14 :
Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?