I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vilket sätt skulle du helst vilja dö på? och varför?

Övrigt - Blandat

2007-12-03 18:35

vilket sätt skulle du helst vilja dö på? och varför?

rubriken, själv skulle jag nog vara tråkig och bara sommna in lixom. dö i sömnen lr så, kan tänka mig att det mest jävliga sätter är nog endå att brinna lr så.

haft lite funderingar kring detta.

Hur skulle du välja att dö?

Be wise, Legalize!

2007-12-03 18:37
Somna in från vaket tillstånd.

2007-12-03 18:55
Skulle vilja dö som Tony montana, skjuten, rik och sönder knarkad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-03 19:00
balooo F17

Haha, låter iofs rätt nice :D

Hälsa skillz!
Be wise, Legalize!

2007-12-03 19:02
Kvävas av något så gudomligt som en pizzabit eller nåt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2007-12-03 19:33
I en bokserie om ett ställe som heter Amber heter en bok Kaos Hov.

Då håller hela existensen på att gå under och självfallet ska huvudpersonen rädda dagen. Dock blir han erbjuden att ha sex med en övermänskligt snygg/sexig/vacker kvinna och han vet att under tiden kommer han att dö på en snabbt och smärtfritt sätt.
Så vill jag dö.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-12-03 19:35
ha en oändlig syretank, en austronatdräkt, några special brownies(det går inte röka i rymden?) och ett suicidepill sen kan ni skicka ut mig i rymden

2007-12-03 19:52
hoppa från någon riktigt hög byggnad och skrika "Geranimoooo".
Sen ska jag försöka göra så många volter jag bara kan innan jag går över till de sälla jaktmarkerna.

2007-12-03 20:06
Morfin överdos
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2007-12-03 20:11

Slänga mig framför tvärbanan !

2007-12-03 20:15
en överdos av något psykadeliskt då hade det nog verkat asfett att dö
"Cannabis är olämplig om man ska ägna sig åt brott. Man vill helst bara sätta sig i ett hörn och lyssna på musik" - Leif GW Persson

2007-12-03 20:31
typ av en hjärtattack av att se den 120:e tråden som handlar om samma sak.
^ Smart sagt.
Moderator

2007-12-03 20:53
CyKe_0ne Ja det är säkert skitfett att snedtrippa så brutalt att man faktiskt dör av det. Asballt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-12-03 21:01
Överklassbarn P20
Haha, slå en pling när du ligger där på dödsbädden så ska jag komma skuttandes med nötknäpparen i högsta hugg.
Låter ju som en ren plåga förövrigt, but as you wish ;)
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2007-12-03 21:50

på dödsbädden med mina nära och kära i närheten.. äh FUCK det.

Jag vill dö the hero rockstar way.

Typ rädda en busslast med skolbarn att bli sprängda i luften, sedan blocka 3 kulor framför den heta bruden, sen säger hon "Jag älskar dig för alltid"

Då dyker det upp 3 gangstas och börjar peppra med ak´s, jag reagerar blixtsnabbt och samtidigt som jag gör en bakåtvolt med bruden i famnen drar jag fram min glock ur byxliningen och dödar alla gangstas. Då kommer en lastbil med mer gangstas och pepprar, jag lyckas nästan döda alla tills en kille stabar mig i ryggen med en kniv.

Sen säger jag något coolt i stil med "yipie ky yeah!", hostar blod och tar ett smärtsamt sista andetag.

"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"

2007-12-03 21:57

överdos, helst av dolcontin eller hårs.

http://www.tweenerpie.blogspot.com

2007-12-03 22:13
drunkna. efter paniken blir du hög av alla syrebrist & somnar in.

2007-12-03 22:13
Frivillig Fallskärms olycka.....

2007-12-03 22:19
Skjuten i huvudet.
Såg mig själv bli nertvingad på knä och avrättad på det sättet i en dröm jag hade.
Jävla ballt det såg ut.

2007-12-03 22:22
överdos på typ heroin eller nåt, eller bara en jävligt snab oventad död

2007-12-03 22:24

av hjärtattack under tiden jag har sex, och en spliff i munnen (i högtalarna pumpas Redemption Song).

2007-12-03 22:34

Bakom trummorna under en riktigt ösig jävla livespelning.
Helst under sista extranumret. Mmmmmmm!

Jag finner inga svar, det finns inga svar!

2007-12-05 09:25

Somna in under natten eller en heroinöverdos. Jag tänkte på det här med att dö i en hjärtattack el. liknande under en sexakt men tänk vilket trauma det måste bli för sexpartnern att man plötsligt kolar vippen!

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2007-12-05 14:14
balooo F17 " Skulle vilja dö som Tony montana, skjuten, rik och sönder knarkad."

haha det hade varit fett som fan! :D
Gangsta Rap Made Me Do It!

2007-12-05 17:48
Badkaret fyllt me vatten, sömntabletterna och spriten = perfekt kombination!
Glada ögon ger din fiende bekymmer

2007-12-05 19:55
dra med k-pistar till skolan och skjuta alla som jag ser och sedan skjuta mej själv ! muhahahahahahaha.....muhahahahahhahahahaha

2007-12-05 20:29
varför vill folk dö i överdos av heroin? det lär ju inte verkar inte vara så kul, eller blandar jag ihop det med något annat?
Just because i stand over you don't mean you understand me

2007-12-05 20:30
varför vill folk dö i överdos av heroin? det lär ju inte verkar inte vara så kul, eller blandar jag ihop det med något annat?
Just because i stand over you don't mean you understand me

2007-12-05 20:36
sömna in i en nice varm säng i en fet lya på manhattan omringad av 10 fruar som då är väldigt mkt yngre än mig.
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2007-12-06 01:27
jag vill bestämma när jag ska dö, jag vill ha kontroll över det... alltså ingen bilolycka, hjärtattack etc. utan när jag vill dö så gör jag det, antagligen med hjälp av ett dödligt vapen

2007-12-06 01:38
om man nu får bestämma hur man ska dö? varför lämna ett fult lik? :P drog-överdoser leder ofta till att ditt lik packas in i dina egna spyor och ja.. inga trevliga grejor..

själv hade jag åkt ner till Irak get mig ut på jakt efter rebeller/terrorister. lär inte ta flera veckor innan man dör av skottskador men bara tanken på hur många man skulle hunnit få med sig gör det värt det!
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Poet

2007-12-06 01:52
Som Maximus i Gladiator, mer ärrorik död finns knappast.

Annars vore det fett att hoppa från en helikopter, från högsta möjliga höjd.
At the gates of Eternity...

2007-12-06 02:00
När BC99 ändå var inne på hollywood livs-slut så säger jag denna: Som bruce willis i armageddon.
...

2007-12-06 02:13
En samuraj med katana som halshugger mig = dröm.
I tego arcana dei!

2007-12-06 08:51
Jag vill dö genom att en porrskådis penetrerar mitt öra så hårt att hjärnan åker ut genom det andra, lite Scary Movie style...

..Eller kanske av att en gammal man vrider nacken av mig, det skulle vara coolt...

...Eller av en dvärg som hoppar upp i min röv när jag står i duschen och äter upp mig inifrån med stora huggtänder, sedan det som är kvar av mig spolas ner i avloppet.

Coolt.

2007-12-06 10:19
Heroinöverdos

2007-12-06 17:34
Dö av Björnbrottning, min älskade blir hotad av en björn så jag stryper den, men får sånna skador att jag dör i hennes famn, sista jag gör är att titta i hennes ögon och säga " I löve u bajby"

För att de är så jävla manligt, iaf de med björnen!
Men lika glad är jag för det!

2007-12-06 18:18
En heroinöverdos och hoppas på att jag kommer trivas med tanken på att dö.

2007-12-06 19:21
Massive P14

"dra med k-pistar till skolan och skjuta alla som jag ser och sedan skjuta mej själv ! muhahahahahahaha.....muhahahahahhahahahaha"

Någon mer än jag som blir orolig??

FuelDOg P23

har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..

2007-12-10 09:29
Skulle vilja dö genom att skjuta så många som möjligt innan jag själv skjuter mig själv, anledningen är att man vill bli ihågkommen länge! =)

2007-12-10 14:47

sån där dödshjälp verkar mysig. man får lägga sig i en säng, bli nersövd, somna in och aldrig vakna igen. Låter som ett utmärkt alternativ om man nån gång får en tumör på pungen.

Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know