I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Splashup - flashbaserad photoshopklon

Övrigt - Blandat

Skivsamlare

2007-12-06 23:28

Splashup - flashbaserad photoshopklon

Passa på att testa innan adobe stämmer dom.

Splashup

Ser precis ut som photoshop, och det finns penslar, lager, filter mm men det är online. Ett tips verkar vara att inte ladda upp för stora bilder.

fair enough..
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2007-12-07 08:33
Ladda ner ett program som heter Flash Favourite. Med det kan du spara splashup till hårddisken om du skulle vilja det
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2007-12-07 15:47
Det där är ju ingen klon, och inte olagligt heller för den delen. Kul genomförande dock, även om jag inte förstår vitsen med det.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2007-12-10 19:24
värdelöst
jag har alltid rätt.

2007-12-10 20:32
Coolt! Kan ju vara praktiskt om man vill redigera bilder på ställen där det inte finns tillgång till bättre verktyg än MS Paint. Lägger till den som bokmärke :)

Precis som photoshop är väl lite att ta i dock..
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Skivsamlare

2007-12-11 00:58
k-2 

Ser precis ut som photoshop. och nja, särskillt användbart är det inte, ialla fall inte om man har photoshop
fair enough..