Flummiga tatueringar...
Jag har bestämt mig: Jag ska brännmärka mig för livet! Men jag vill inte ha nåt vettigt med något löjligt budskap utan någonting som är helt wacky-tacky! De som jag funderat på: - Pokémonboll på armen med texten "gotta catch 'em all" under - Axel på axeln (eftersom jag heter Axel) - "Jag har fler skrubbisar än du" på ryggen - "Thug-life" i en halvcirkel över magen - Inköpslista (typ: 2l Mjölk, bregott, köttfärs) - "Prima svenskt kött" på högra skinkan Det är de jag tänkt på... Kom gärna med fler förslag så ska jag lägga upp den när den är gjord...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
"- Axel på axeln (eftersom jag heter Axel)" så vackert!
I tego arcana dei!
Jag vet, ta texten till "Cumshot Hookers - Chewing Cum" på ryggen? xD
I tego arcana dei!
Evisu-måsvingarna på skinkorna har jag också funderat på...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Redig humor: Kopiera ditt arsle (kopiator, you know the drill) och sen ber du någon tatuera det på din rygg? Riktigt fint xD Fast det är ju lite fetare med scarification
I tego arcana dei!
diZZySWE // Man behöver nog inte mixtra med mitt arsle för att det ska vara fett...
Här finns lite sköna tips! Ser verkligen fram emot att få beskåda resultatet :)
INTE pokéboll INTE något skit på rumpan bara larvigt. Kör på axel eller magen om något.
asså thug life på magen är bara gör lamt...gör inte det. Visar inte på något annat än brist på fantasi
www.susei.blogg.se
amen kom med något bättre då! :P
det är inte jag som ska tatuera mig,men du sa att du ville ha nåt wackigt och thug life på magen är inte wacky utan oorginellt
www.susei.blogg.se
Jag vet! Gör en fyrkant runt naveln. Sen gör du en liiiten ring typ en bit utanför. Sen gör du en pil till ringen och en text (på andra sidan pilen) där det står "Me". Sen under det hela (ovanför skrevet, men ändock under naveln) ska det stå "Thinking outside the box"
I tego arcana dei!
Jag röstar på "Axel, på axeln"
Tänker bara på eniro.se, haha
Made in -sen landet du kommer från-.
Eller så gör du något "ball", som hon här; Diggar hennes
armar !
whoopzidoo
Det bästa med att ha "Axel" på axeln är att man kan komplettera den med "Vad" på vaden senare...
Felici-JAH Oh no vad last year! Haha.
Inget "made in" & ingen jävla sträckkod i nacken alltså
Ett Strindbergcitat! Naturligtvis ska du ha ett Strindbergcitat! "Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva." "Det finns tillfällen då man skulle vilja hänga hela den mänskliga rasen och göra slut på farsen." "Kvinnohatare är varje sund man innerst i sitt hjärta; och kvinnodyrkare är alla förskruvade män." "Kvinnor kan mycket väl bevara en hemlighet, förutsatt att man inte berättar den för dem." "Livet är ingenting för amatörer." "Näst efter barn och hundar är musik det djävligaste jag vet." Humor på HÖG nivå! Och visdom, naturligtvis!
I tego arcana dei!
Tänk på din favorit seriefigur sen du var liten.. kanske det hjälper?... eller varför inte www.whoa.nu ? haha eller kanske ditt namn baklänges? eller kanske en din egen röv på din röv (som jag såg där någonstns.. kopiera arslet och tattooera arslet (som litet) på ena skinkan) eller något?:s kanske en nyckel ?. om jag skulle välja en wacky-tacky tattoo skulle det nog varit en ko som äter könshåR? HAHAHAHA.. eller ja jag vet inte.. lycka till alla som vill ha en "wacy-tacky" tattoo.. peace
www.myspace.com/bigsir1 www.myspace.com/rapsyndrome
En polare till mig har en
den här . Han har också tatuerat in ett porträtt av sångaren i Gogol Bordello, Power Rangers-logon samt en finsk logo som brukar sitta på livsmedel, men istället för svanen med finska flaggan på kroppen har han en kuk med finska flaggan på kulorna.
Still in the bridge
"Kvinnor kan mycket väl bevara en hemlighet, förutsatt att man inte berättar den för dem." Förlåt att jag e fett obildad på strindberg.. men ere direkt citat så borde alla whoaiter tauera in d bumms!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Linged P19 Jag kan dessvärre inte lova att det är ett direkt citat, men enligt sidan där jag hittade det så ska det ju vara så. Anledningen till att jag kan Strindberg är att han sa såna där saker.
I tego arcana dei!
tatuera in ordet skäggstubb från öra-hals-öra. annars funkar alltid ordet Älskvärt över hela bringan. eller varför inte ordet Omtänksam skrivet från knäskål till axel som ett väldigt oseriöst exempel.
eller en fitta på magen och en fisk fena på svanken där texten ´´Fiskfitta´´ binder dem samman gående från fittan till fisken.
jag hade skrattat i vilket fall...och det är det som är viktigt i denna fråga HA!
hej hej
"Jag var keffad när jag gjorde den här tatueringen" eller bara "tatoo"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Känns som att det är 99% säkerhet att man ångrar en tatuering som inte betyder något mer för en själv än att den är lite rolig. Speciellt så pass clichéartade som de du radade upp, ska du göra en skojtatuering borde du iaf komma på nåt som är jävligt orginellt, inte saker som redan är kända som "roliga tatueringar". Då kan du lika gärna köra en jävla tribal.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Min kompis har en varmkorv på vaden, det tycker jag är sjukt nice.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
jag ska tatuera in texten "hårdare!!" på ena skinkan
Tatuera på kuken : "There for you" ? :D
I tego arcana dei!
nåt som är riktigt fett är super-mario-8bitars speldosor på underarmen! mitt nästa projekt! eller varför inte en one up-svamp
haha så bra... axel på axeln gillade jag (med), men skippa inköpslistan och annat som andra (kända) människor gjort..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Kör på Thug Life över magen, då är du fan G, mannen! Hade faktiskt varit en kul grej, haha. Fast Axel på din axel är riktigt kul, haha så torr humor. Eller så kär du ett W på varje skinka och sen när du böjer dig fram så står det "WOW", ehhh...
Jag röstar för Axel på axeln!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Hahaha..finns så underbart sjuka tatueringar på de där länkarna..och vafan, riktigt grymt löjliga förslag här i tråden, props! Har en idé med 1up-svampen själv, men den är MIN! Kör "Swallow, or it's going in your eye" down there.
•pave paradise•
haha ja tycker du ska köra på att tattuera en kuk i pannan eller något sånt som du verkligen kommer ångra sen :) eller kan du ju dra något tråkigt typ tattuera in skägg på dig så du har skägg även fast du rakat dig! haha eller hitler mustach kan va coolt att tattuera in! aja pz
Sleep is the cousin of death
Skriv "skeleton key/penis" på din penis.
haha jag tycker du ska köra pokémonbollen.
så sjukt jävla nördigt! <3
mjao!
röstar för texten "panna" i pannan jag
"Exit only" på svanken med en pil nedåt under orden ? låter kanske som ett alternativ ?
Niceness!
(pil uppåt) THE MAN (pil nedåt) THE LEGEND stort på magen
Du borde komma på något som inte är så kliché.
det ska stå "made in och det landet du kommer ifrån" på ena skinkan. sen på andra ska det stå "no im from the hole" sen en pil ner till röven. riktigt wacky
Eller "ja ä trött" på ena foten, och "ja mä" på andra. Läste om någon på whoa som hade tatuerat det för länge sedan.
Still in the bridge
Clydisch Hahhaa, den var iofs jävligt skön
en stooor fitta på ryggen med texten FOPPA under. pokermarker ovanför röven med texten "kör in keramiken"
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Shit va alla vill ha sexrelaterade grejjer... strindbergcitaten var rätt sköna men de flesta andra är ju bara fittor, kukar och rövar... Inte kreativt tycker jag...
En polare har en NES-kontroll på vardera underarm, riktigt najs.
"There's an apple in the pussy mouth..."
vet en som har två tranformers på handlederna. lite lagom flummigt.
en kompis har receptet till kladdkaka gaddat på ryggen. ser ut som ett gammalt pergament så står ingridienserna i skrivstil haha.
-
Triandafilo F22. Din pressbild är mer fantasilös än hans idee till tatuering.
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Lyricist
2007-12-11 20:02
En orm eller linjal på kuken?