I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Håravfall,funkar behandlingar?

Övrigt - Blandat

   

2007-12-11 12:37

Håravfall,funkar behandlingar?

Jag är en person som alltid har haft tjockt och starkt hår. Men de senaste två tre åren så har jag börjat tappa väldigt mycket hår. Jag ser ut som kennedy snart.

Jag använder schampo och balsam. Försöker äta mycket vitaminer osv osv men det hjälper inte för fem öre. Redan nu när jag duscha så varje gång jag drar min hand genom håret så får jag hur många hårstrån som helst i min handflata.

Jag börjar bli lite desperat men samtidigt är jag realistiskt. Jag vet att jag kommer få acceptera detta i äldre dar men just nu är det inte kul att vara 21 och snart flintis.

Så min egentliga fråga är. Fungerar sådana här laserbehandlingar som det görs reklam på överallt i stockholm? "före" och "efter" bilderna är självklart helt missvisande så jag behöver lite ärliga svar från er på whoa.

Finns det något annat jag kan göra än att raka av skiten?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.