I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stereotyper på fest

Övrigt - Blandat

   
Rappare

2007-12-11 19:56

Stereotyper på fest

En sak jag har haft för ovana att notera är när jag är på fest så ser jag hur vissa typer återkommer. Det kan vara ganska roligt, oavsett vilken stad jag än är i och bara det är en lite större fest så finns det vissa sorters individer som verkar återkomma.

Exempel på en sånn typ är:

Killen som gör samma sak hela tiden: Har varit med om det ett flertal gånger att det finns en sånn här lirare bland festdeltagarna. Den här snubben skålar hela tiden eller bjuder upp till high fives eller liknande nästan på ett tvångsmässigt sätt.

Den överviktiga tjejen som super som en rysk alkoholist: Också en bekant syn, har ganska roligt nog alltid kommit till festen när den har börjat urvattnas, smäller upp en nästan helt urdrucken explorer vodka på vardagsrumsbordet och kör rent tills flaskan är över. Äcklande men det går inte att titta bort, ungefär som en apa som sväljer en handgranat.


Har några fler på lager men jag skriver dem sen i tråden isf. Nu tänkte jag låta er fortsätta tråden och skriva vad ni sett för återkommande typer på de fester ni varit på?

facebook.com/idiomatisk - fan page