I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Chile, Biljetter, visum

Övrigt - Blandat

2007-12-12 02:36

Chile, Biljetter, visum

Kan man komma in i chile utan visum om returbiljetten är flera månader senare än vad man får stanna utan visum.

Alltså att tiden i Chile skulle bli längre än tre månader?

Även om man hade tänkt åka till Argentina emellan för att förnya sin tilllåtna tid som turis?

Take a ride not suicide

2007-12-12 13:50
Åk till Argentina och tillbaks till Chile så får du ju stanna 3 månader till. Eller har jag fel?
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."

2007-12-13 12:58
Jag tror det var en dumm fråga... min kompis åkte iaf in me in o ut datumet längre än tre månader

de jag undra va om dom kollar din returbiljett när du kommer in o inte släpper in en om det är en tidsperiod på mer än 3 mån

men det borde inte va nått problem
Take a ride not suicide

2008-02-13 14:20
Allt de vanligtvis bryr sig om är att man har en hemresebiljett, behöver inte nödvändigtvis vara direkt ifrån Santiago de Chile
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-14 06:30
Behövs ingen retur biljett för att få visum och som tidigare sagt så räcker det i 3 månader. Angående Argentina så behöver inte nödvändigtvis påbörja en ny visum period, beror lite på metod att resa!
HTTP://SANANA.BLOGG.SE

2008-03-19 10:05
ojdå
men jag som tänkte åka till argentina fö att förnya mitt visum

vad ska jag fylla i i pappret för att förnya den?
Take a ride not suicide