I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pappa vill låsa in mig - ingen fara

Övrigt - Blandat

   

2007-12-15 23:59

Pappa vill låsa in mig - ingen fara


Okey, det här är lite freaky och jag vet inte riktigt hur jag ska reagera men...

Min bror som är 14 år gammal har en barndomsvän i samma ålder som är lite av ett problembarn idag. Han har bott i samma område som oss till ganska nyligen då han bytte till en stökigare skola som verkar ha påverkat honom mentalt och socialt.

som barn var denna pojk en väldigt artig och verbal krabat och att känna rädsla eller farhågor inför honom är för mig på en skala 1-10 ungefär -2,5. Nu råkar det vara så att han har haft världens största gräl med sina föräldrar och han har packat sitt pick och pack. Han hade tänkt sova ute men beslöt att komma hem till oss.

nu till saken. pappa upptäckte ett ganska nasty sår på hans arm och min lilla ovetande pappa vill tro att det är frivilliga skärsår snarare än vanliga blesyrer som barn brukar gå runt med när de ramlar omkring hela dagarna.

Pappa tycker denna pojke är labil och vill du därför stänga in MIG (!) i mitt rum i natt, dvs be mig låsa min egen dörr som jag aldrig aldrig annars gör för att SKYDDA mig från denna kille?

vill min pappa påstå att jag kan vara ett potentiellt våldtäktsoffer för denne unge!? För det är tydligen lugnt at brosan och hans polarte sover i samma rum, men jag som har ett separat rum ska minsann låsa? SEN NÄRDÅ?

pappa bönade och bad att jag ska låsa min dörr men är det bara jag som tycker det hela är jävligt skrattretande? obehagligt om pappa menar det jag tror han menar?

detta är en såndär situationsom bara jag hamnar i och ingen annan, bissart, banalt och lite nasty

Femme fatale