I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför är du misslyckad?

Övrigt - Blandat

   

2007-12-17 22:47

Varför är du misslyckad?

Jag är förbannat trött på alla "Åh när känner du dig som lyckligast?" "2 bra saker som hänt idag" -trådar. Seriöst, jag spyr på dom. Är det bara jag som är en bitterfitta som inte orkar se det positiva i livet?
Jag tycker vi startar en tråd där den som har det förjävligast vinner.
Jag börjar.

  • Jag är 19 år. Fyller 20 om några veckor och har redan en sjuhelvetes kris.
  • Jag har inte haft ett jobb i Sverige sedan jag tog studenten 2006.
  • Jag bor fortfarande hemma med min mamma..
  •  .. och min hund, som har tumörer och antagligen kommer dö snart.
  • Jag har övertrasserat konto.
  • Jag har uppehåll med min pojkvän sen över ett år (dvs om ett tag har jag ingen pojvkän längre) (dvs känenr mig ensammare än nånsin) (det värsta var att det var min idé)
  • Min cpfamilj har kommit överens om att i år ska vi fira julen av dess rätta anledning OCH DÄRFÖR SKA BARA DE MINSTA FÅ JULKLAPPAR (o dit räknas ju inte jag längre). sån jävla bullshit!!!!!!!!
  • Jag har inget körkort, har aldrig övningskört och kommer aldrig ha råd att skaffa ett heller.
Jag hatar att jobba, jag är för lat för att vara städare eller jobba på McDo eller nåt annat jävla pissjobb, jag vill kuna sova hur länge jag vill och inte behöva anpassa mig efter något.


kom inte med nåra jävla kommentarer om att jag borde klippa mej och skaffa ett jobb, tro mig, det hör jag varje dag från min familj .. så tyst.
berätta istället varför du mår dåligt, hoppas du mår sämre än mig så jag kan gotta mig lite..