I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nyårslöften

Övrigt - Blandat

   

2007-12-24 16:58

Nyårslöften

Det är nu julafton, de flesta av er sitter nog och käkar skinka med familjen. Men inte jag, jag tar inte ledigt från whoa, aldrig någonsin.

Att det är julafton betyder ju en massa saker, en av dem att det endast är en vecka kvar av året. Och när det bara är en vecka kvar av året brukar ju folk få för sig att lova massa saker till nästa år. Kan kanske vara för att man inte riktigt betett sig som man ville det här året, och kanske lite för att man äter lite mer än man borde under den här veckan.

Så vad kommer ni whoaiter att lova er själva och andra? Bortsett från de vanliga "gå ner 5 kilo" och "vara snällare" löftena.

Själv har jag bestämt att 2008 är året då jag ska bli vuxen på riktigt. Ska skaffa en riktigt lya som jag ska inreda från scratch. Kanske tar jag dessutom och gifter mig.

"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.