Sämsta julklappen ni någonsin fått?
Jag vet att det är många julklappstrådar uppe nu (men någon admin får väl ta bort om det blir för mkt), och att man ska vara glad att man får julklappar öht, men jag älskar att höra sådant här. Ska inte heller bara köra på julklappar i år.Vilken är den sämsta julklappen du/någon nära stående fått du kommer ihåg? Själv tycker jag det är halvkul när jag får choklad av sådana som borde känna mig väl nog att veta att jag inte tål choklad. Annars är det populärt med CD-skivor med musik man inte alls lyssnar på. Aja, hit me med era sämsta julklappar.
http://felidae-music.com
hrmm. har aldrig fått ngn värsta dålig julklapp. det värsta är nog att ens mormor & morfar vägrar ringa eller ge julklappar för jag hade en beef med dom för x antal år sen. dumma i huet är dom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha min polare fick (förra året då han var 18) en lupp ett måttband och nått mer ur en tio kronors låda :P av sin mormor... tyckte det verkade som en fet dålig julklapp :P men det var kul å driva med han ;D jag menar..en lupp och ett måttband :P antingen är hon snål eller så har hon humor :D
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
jag fick ett bonniers musiklexikon av hela min släkt. dom vet hur mkt jag spelar, så varför i allsin dar skulle jag behöva en sån? ja.. den var ganska keff iaf.
fantastiskt
Påslakan med hundar och katter på.. Jag hatar djur.. Men men, jag är glad :)
Mikael Söderlund was here!
Jag får alltid små fula prydnadstomtar i julklapp av min styvfars föräldrar (dom är skilda så det blir dubbelt upp!) Men dom är gulliga som ger mig sånt så ja kan ge det vidare till mamma :)
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Jag fick en bil....en saab 9000..Jag gillar de inte för det är en riktig bensinslukande grej.. Ska den sluka bensin så kan de la iallafall börja på ferrari:(
Prismas sjukt bortskämd ät bajs Jag fick en jävligt tråkig bok idag om antologi som jag itne alls vill läsa,men vafan det var från min styvmormor som är typ 70 år !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Näe, men du får gärna köpa 4st 21tums lågprofil däck te mig så är du gullig:) Så kanske jag kan sätta mig i bilen^^
äsch billigare att köpa däck än en hel bil,kanske lite jobbigt utan däck men om det är din sämsta present är du typ Paris Hilton nästan höhö du har iaf en saab som du kan låtsas att du kör sen kan du säga till folk att du har en bil även om den inte har däck
Klart den har däck men det e ju knappast några 21tums lågprofill..Fula jäkla standard däck:/ fattigt
nååååw stackarjsss
Hur fan kan man vara missnöjd med vad man får?! Kan förstå att det inte är så kul att få choklad om man är allergisk iofs men... Missnöjd med att få en bil? Snorunge..
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Sen går det väl att byta de flesta julklappar man får om det skulle vara så att det inte faller en i smaken? Eller vågar ni inte säga nåt? :)
Kontrast X22 Du fattar kanske inte att jag är ironisk haha?
Klart som fan jag e nöjd med en bil jag tycker bara dehär var en allmänt keff tråd som var kul att lägga sig i...
GOD JUL och var glad för allt ni fååår!!
PrismaS F20 :
Man vet aldrig, skulle inte förvåna mig om det vore sant liksom?
PrismaS Man vet aldrig med folk nu för tiden.. Ja god jul.
Fick en nagel lacks torkare förr året som sög rejält.... Plus kärringen som gav den till mig hade glömt att ta bort prislappen så under den stog den 25 spänn............... Vafan kan man få för 25 spänn igentligen..
vad ska du med 21 däck till om du inte har 21 tums fälgar ?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Nu skiter jag fullständigt i vad jag får, har insett att min fina familj inte känner mig det minsta utan köper till mig vad dom skulle köpt till sig själva. Men det vart inte så kul att vara tretton och få en talgbollshängare i trä...haha... tack mamma!
Min polares flickvänn berättade att hennes kusin (10år gammal tjej) fick 4 liter sköljmedel....
Intellectual slacker
äsch man ska va nöjd med det man får :) varför ska man spendera massa pengar på att en liten pojke e född , inte fna känner jag jesus varför ska jag fira hans jeffla födelsedag :P
Jag får alltid en massa böcker, som alla vet att jag aldrig läser då jag bara vet en bok som faktiskt är värd att läsa (Liftarens guide till galaxen). Annars tycker jag inte ni ska klaga på PrismaS! Vill ni verkligen se en het brud glida runt i en gammal saab? Det ska vara en opel vafan!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Av stor bror: Ett ihopfällbart grillspett, 2 ex. av "Bokhandlaren i Kabul" 2 ex. av skivan "Rubber soul". Detta olika julaftonar då självfallet.
Helt offtopic. Finns det fler än jag som är lite rädda för tjejer som är intresserade av bilar? Känns lite manhaftigt tycker jag. Som tjejer som vill jobba som skogshuggare. Angående dåliga julklappar så fick jag nån sorts jävla juldekoration igår. Vem fan ger bort juldekorationer på julafton? Med all sannolikhet kommer jag att ha tappat bort den om ett år.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Va väl inte sämsta julklappen någonsin men lite roligt när jag önskade mig för många år sen "ken rings" skiva. Förståss sa jag bara "KEN " till mormor. Sen på julafton öppnar jag ett paket med skivform på vilket gjorde mig sjukt glad. Jag öppnar skiten och där ligger en "KENT " skiva.
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Graffare
2007-12-25 16:46
hehe, en chocklad kokbok?
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Min morfar har alltid varit lite udda när det kommer till presenter. Inte omöjligt alls att man får ett halvkilo chilinötter inslagna på julafton eller en påse chips. Men när jag var lite yngre fast ändå inte ett barnsligt barn fick jag clownkritor och en bilmatta av honom. WTF clownkritor och en bilmatta, det var så jävla otippat att jag blev tvungen att fråga om han skrivit fel på paketen men han försäkrade mig att det var rätt och riktigt :P.
Lite komiskt men jag gav bort ett anvant suddgummi for nagra ar sedan! Fan vilken min personen fick ahah
:D
För ett par år sen fick jag en mjukisekorre som min bror hade fått när han samlade streckkoder från Serlas toapapper, men det var mest jävligt roligt. Har aldrig fått något som jag skulle kunna kalla den sämsta julklappen, smågrejer för 25 spänn som man inte direkt behöver är ju no big deal. Vore värre om hela släkten samlat ihop till något riktigt dyrt som jag verkligen inte vill ha/behöver...
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
jag fick en ficklampa när jag var 8 :(
Vid 13 års ålder fick jag en dunk spolarvätska av min bror. Bra att ha sen i livet sa han. och ack så rätt han hade, men det var en jävligt kass julklapp vid tillfället.
Jag var 7år och fick en tub tandkräm. Lite kul nu i efterhand, men jag var rejält besviken då=)!
413
En BH. Kul julklapp. När man är 12 år och sitter där med sina strutar och förväntar sig nåt grymt roligt.
Fick en CD med opera av mormor och morfar som dom hade vunnit eller fått med i nån premuneration, kan inte säga att jag kommer lyssna igenom den.. Men man skrattade ju gott när man fick den och de var mer bara som en bonus på dom traditionsenliga Fondpengarna !
Men lika glad är jag för det!
Visserligen en födelsepresent, men likfan: När jag fyllde nio fick jag en nessesär av min farsa fylld med raktvål, rakhyvel och after shave! Hans motivering var att det nu var dags att bli en man... kul...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Har fått många konstiga julklappar/presenter av min farmor. Hon verkar liksom tro att jag är mindre än vad jag är. Kommer speciellt ihåg julafton för typ 3 år sedan när jag var 15 år eller nå då hon gav mig leksaksrobotar:( Visste inte vad jag skulle säga så sa tack. Vafan 15 år och får leksaker, give me a break!
Live Hard, Die Young
jag fick en miniräknare :P
när jag var 8 år önskade jag mig en kikare utöver allt annat och när jag öppnade paket så var det en kartong med en exakt sådan kikare på, men när jag öppnade kartongen så fanns det strumpor i den! Fick ingen kikare det året och har inte fått min kikare än!
för kanske 3-4 år sen fick jag en pysselbok med hjärngympagrejer för barn i åldrarna 5-10. alla bilder i boken föreställde småbarn. samma personer gav mig en cat baloo (eller vad det heter) serietidning ett år innan eller efter...måste framstå som mentalt mogen i deras ögon
En bränd cd skiva med Mando Diao?
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
jag fick 100 st färgade gem av brorsan :D
mhm
jag fick extrema medel mot rynkor, 840 spänn gick d på... så snällt, precis va en 20 åring behövde!
du faller för ALLT, om du inte står för NÅGOT! "Lovad vare Herren Gud, herren över alla världar, som icke skapade mig till kvinna" - Judarnas morgonbön
PrismaS Ferarri? Pfft. Har ni inte råd med en Lamborghini?
en polare köpte ett luktljus till sin morfar när han var liten! kul som fan, he, ha, hö
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Fick gardiner förra året, inte som jag hade nåra stora förväntningar, men gardiner?
- Sarcasm is the lowest form of wit! - Aha, but its still a form of wit. - Darn, you got me there.
vet inte om jag fått nå kefft. men en polares farsa. haha, hans föräldrar ger dom alltid konstiga saker typ tandborstar o sånt skit. Han är en riktigt manlig man som gillar bilar och sådant, så fick han en tshirt med ett stort hästhuvud på! hahaha fan va jag garva när jag hörde det
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik