I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Utmana mig själv - Gå ner 15 kilo innan sommaren.

Övrigt - Blandat

   

2007-12-28 21:39

Utmana mig själv - Gå ner 15 kilo innan sommaren.

Nu har jag slagit huvudet på spiken och tänkt på detta ett tag.
Varje dag innan skolan ska jag gå ut och gå ca 40 minuter. Dvs 5 dagar i veckan kombinerat med styrketräning och lite annat.

Kommer jag klara det?

För varje månad som går kommer jag lägga upp en bild på mig på min presentation för att visa eventuella förändringar. Och även spara alla andra bilder så att ni har något att jämföra med.

Allting börjar den 8:e januari, och slutar när skolan går ut nån gång i början av juni.
Vill ni följa min utmaning kan ni spara tråden som bokmärke eller som favorit, annars kan ni bli vän med mig ifall ni känner att ni kommer glömma bort mitt namn.

Eller bara hålla tråden uppad så länge som möjligt ;)

Kan tilläga att jag nu väger ca 92 kg, 1-2 timmar efter att jag ätit middag.
på morgon har jag ingen aning vad jag väger, för jag har ingen våg. Men en våg ska inhandlas innan utmaningen börjar.

Tror ni på mig får ni gärna stötta mig, komma med tips om kost, osv osv.
tror ni inte på mig, får ni väl kalla mig fet eller nåt för jag väger ju trots allt 92 kg efter jag ätit middag...

Jag ser verkligen framemot denna resa! och jag hoppas mer än allt att jag klarar det.
Ha det bra!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.