I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

göra i gävle?

Övrigt - Blandat

2007-12-29 15:55

göra i gävle?

så, jag har en dag att spendera i gävle. vad ska jag göra, vad borde jag titta på?  var borde jag äta osv?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-29 15:59
kom förbi så bjuder jag på pizza! nä men, hooka mat nere på Subway i gallerian nian. Mitt i torget, finns mkt gött och välja på! Hur kmr det sig att du lär spendera en dag här då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-29 16:35
dra till sandviken så hittar vi på nått hyss! ;) haha
http://www.tweenerpie.blogspot.com

2007-12-29 16:35
Du borde spränga bocken! pff fantasilös

2007-12-29 16:42
fins ett okej cafe som heter spegeln eller något sånt. sen fins det 57636575678657 riksmongon och bönder. du kan även blåsa dem på bilig vinyl och secoundhand saker. sen fins det inte ett ända okej uteställe och folket lever i tron om att det bor i en stad.

2007-12-29 16:56
lägg några panels. säkert populärt
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Producent

2007-12-29 16:58
finns inte mycke o göra igävle...tyvärr....enda man kan göra att besöka mig o snicka ihop ett beat på min MPC 1000...så länge du har med dig Öl så e du välkommen
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2007-12-29 17:36
Storpajsarn med kollen. Det finns många trevliga hak i staden.
Klart det finns mycket lowlife, det finns det vart man än kommer.

Vilka krogar har du provat om man får fråga?
böf

2007-12-29 17:57
finns det ens affärer i gävle?

2007-12-29 18:13
Hajjaru 
ha ha ha nu va du rolig,
gallerian 9an flanör winn huset och en massa andra små affärer som fico blå cubus brixx och naturkompaniet
?

2007-12-29 19:01
jag har rätt höga krav så schlager, semi techno huse och planka med öl 99kr är inget som lockar mig. har varit på allt från risiga pubar till stället vid station. på stället vid station på juldagen gick jag och flickvännen och begärde inträdet tillbaka efter 1min. pinsamare skit har jag inte varit med om.

gävle är och förbli en bondhåla full av bönder.

2007-12-29 19:03
Jävla gävle
Vi är överallt!

2007-12-29 20:13
El_Weon

tycker du? I såna fall måste du ha jääävligt dålig humor

2007-12-29 20:41
näe d finns faktiskt inte mycket o göra här, stå o hänga på stan me fyllona eller gå upp på taket på nian och kasta diverse  saker på passerande människor...

2007-12-29 21:07
Inget gott har någonsin kommit ur Gävle. Spegeln känns pretantiöst och jävligt inavel...
Det enda som är bra är att det i stort sett bara finns ett ställe för folk under 23 så där var det alltid ett jävla röjj.

2007-12-30 11:55
alla vetig människor utan inavels skador har väl flytat till sthlm. själ tog jag mig bara jävles vackraste och smartaste kvinna och om lokaliserade henne till en riktigstad. jag åker hälst inte dit om det inte rör sig om jul eller liknande då man förväntas dyka upp.
Producent

2007-12-30 11:58
storpajsarn: du hatar vekligen gävle va??
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2007-12-30 12:03
nja jag ogillar mer allt utanför sthlm när det kommer till sverige. ska jag åka någonstans kan jag lika gärna sticka några mil till i vilken riktning som hälst.

2007-12-30 12:07
vill dock gärna höra butzone nämna ett trevligt hack i gävle.

2007-12-30 13:51
Tänker inte predika om staden jag är född i och levt mitt liv i. Uppenbarligen har föregående talare inte haft en good time. Det handlar helt enkelt om att hänga med folk som man tycker om. Det kryllar av idioter, sanning. Jag berättar bara ur min synvinkel..

Gävle är bäst på sommaren som många andra städer, då har vi en riktigt skön stor park som ligger nära stadskärnan där man kan göra exakt vad man känner för i princip. Uteserveringar överallt i staden osv. Under vinterhalvåret hänger jag gärna på någon trevlig pub som tex Mc gills eller Bishop arms. Brända bocken, Goya (röda rummet) och Heartbreak kan du dra till men se till att du har ett skönt gäng med dig..

Förövrigt tycker jag att snacket om skadat inavel bara är löjligt!
böf

2007-12-30 21:10
bränn bocken!