Hur har ert 2007 sett ut?
Som rubriken lyder "Hur har ert 2007 sett ut?" Mitt eget har varit väldigt händelserikt. Jag har: Tagit studenten Flyttat hemifrån Flyttat två gånger Börjat universitetet Det har varit ett ganska hårt år med mycket ångest pch undringar hur det hela ska gå. Nå hur har ert 2007 sett ut?
DIF!
Minns inte hur mitt 2007 har varit. Har försvunnit i alkoholdimmorna...
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
fixat ny lägenhet, fixat fast anställning, stadiga deprissioner som har lett till ett kraftigt alkohol konsumerande ;-)
Kärlek och respekt...
börjat på wushu slutat på wushu börjat på taekwondo fått körkort
Haters gon' hate...
slutat folkhögskolan, vickat på sommarn, sen arbetslös..de senaste knappa halvåret vill jag helst glömma..får hoppas på ett bättre 2008
instämmer med dig 2007 är är ett år fylt med ånget, men jag har hunnit ta studenten och ryckt in.... Fuck 2008
låt oss beskrivs det med tre ord tv spel, country och brännvin
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Nästan blivit pappa Bytt lägenhet Fått löneök Är väl typ dom "större" eventsen, inget annat som känns värt att nämna typ. Köpt ett PS3, men liksom, vad betyder sånt i det långa loppet :P
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Jag har -slutat festa var och varannan dag -träffat min älskade man -blivit gravid -flyttat -renoverat en lägenhet - fött barn Så i stora drag så :)
Nästan blivit pappa jag med Flyttat till USA Blivit vuxen kan man väl säga.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
- Slutat gymnasiet - Börjat högskolan - Haft sönder en kamera - Skaffat nya kamera Ja.. säkert mycket mer, men det verkar tomt i skallen för tillfället.
Jag har: inte gjort ett skit värt att nämna...? jobbat för första gången i mitt liv:) blåvitt har vunnit guld också, stort.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Varit chef Köpt en bil Legat på sjukhus mer än 5 ggr Blivit sjukskriven Startat bolag Flyttat till Nyköping och blivit sambo med en trevlig random person i ghettot Börjat plugga skaffat katt Varit superkär och jättesårad Varit superemo träffat massor av trevliga människor Träffat ny kärlek?=$
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
- började året med att göra slut med min pojkvän - stack iväg till min största dröm: Japan. Bodde där i 4 mån och förstod att det är dit mitt "öde" pekar. Så inom några år, bye bye sweden. - dricker knappt längre (inte för att jag gjorde det mkt innan) - flyttat hemifrån till min alldeles egna lilla 22 kvadrating. that's about it.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har : > Fått fast jobb > Tatt körkort > Flyttat hemifrån > Köpt bil > Över 1 år med my love > Fått bukt med mitt personliga t-shirt problem > Slutat vart rädd för fett Ett bra år? I guess so :)
work some magic
Corazonzita F22 Hah! min är på 44!!!!!!! HAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
work some magic
Fan tänkte på detdär... Alla som föds 2008 blir automatiskt '08:or... :S Ve och fasa...
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
2007: Blivit av med jobbet. Depression. Slut med flickvän. Flyttat hemifrån. Bra år.
Äh, shut up! Din lilla skadeglädjare. Jag är van vid att bo på 10 kvadrat i Japan (so this is heaven), so shut it!
Tja, jag har ju iaf överlevt, det är mer än vad många har åstadkommit i år.
Jobbat knegat. Köpt semesterbostad i kroatien. Blivit miljonär på bettingen. Träffat fina lyxhoror för 25000/natten. Har fixat fin brud som städar så slipper jag det.
har inte hänt ett skit. och så vill jag ha det. nästa år får mer saker gärna hända :-) 2007 har varit helt singel (mkt tacksamt) i våras jobbade jag som vikarie på skola, var jättetrevligt i somras jobba jag hos farsan nu i höstas har jag pluggat och startat ett företag, men känns inte riktigt som de är igång på full fart än, så 2008 blir året det utvecklas mkt mer :-)
jag har: slutat röka flyttat till ny lägenhet skaffat barn kommit igång med musiken på riktigt
Insett vad jag ska göra med mitt liv.
Detta året var betydligt bättre än 2006 iaf, förutom sista månaden har sugit rätt hårt.
my name is xelly smelly
Jag har: Flyttat hemifrån jobbat på ett ställe jag avskyr skaffat katt gått på Spy Bar för första gången druckit för lite och för mycket. ett sjujävlars år.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
jag vill inte ens tänka på hur många ungar man har runt om i stockholm :P
Kärlek och respekt...
Toastare
2007-12-31 23:20
jag har blivit bedragen avslutat min relation och samboskap efter 3 1/2 år. Känt att jag är lycklig i mig själv och av mig själv. Kommit närmre mina vänner Lärt känna massa nya vänner Hittat en ny intressant person, som låter mig se fram emot 2008 Haft en bra praktik.. och påbörjat en bra praktik till Gjort bra ifrån mig på min utbildning Sammanfattning: Landat hittat och hittat tillbaka till min innre lycka och bara blivit starkare.
Jag skyller allt på Emma!
jag har: Ätit Ost Ätit Kebab Ätit Pizza Ätit Bröd Ätit Godis Ätit Glass Ätit Kyckling Ätit Pommes Ätit Kött Ätit Frukt Ätit Grönsaker Ätit Skinka Ätit Köttbullar Ätit Biff Ring till en tant o sagt att hon inte ska oroa sig, för jag har ringt fel.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
sämsta året nånsin skulle jag nog säga om 2007.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Jag har: Slutat snusa Umgåtts med flickvän Vunnit SM Skurit ner på mitt drickande Skaffat ny trumpetlärare Varit på två turnéer Allmänt haft ett bra år med motgångar som jag klarat jäkligt bra. :)
fantastiskt
blitt sambo för första gången (med partner alltså) flyttat typ sju gånger kört på samma tenta fyra gånger:) återupptagit och satsat hårt på massa hobbys nästan slutat röka fått en något sundare inställning till alkohol insett att jag valt rätt i livet och skaffat disciplin i skolan jag är bäst
http://www.kommandot.se/wp/
Lyricist
2008-01-01 13:14
Börjar bra med att fylla 18, ta körkort, få bil osv. Sen känns allt bara tråkigt och hopplöst när hösten kommer. Trött på skolan, går dåligt med kärleken och blablabla.
Mitt 2007 var värdelöst... *Blev dumpad 2 dagar efter att vi bestämde att vi skulle flytta ihop (märkligt) *Fått ett jobb som jag älskar! Det enda bra =) *Trodde min nya pojkvän var bättre än exet men det var han inte, gav upp och dumpade *Åkte och hälsade på familje i England, gick till The George igen, det var GULD! *Slutade röka i fyra månader... *Trodde nya exet hade förändrats och började lägga min själ i att få det att funka efter att han sagt att han ville ha mig tillbaka, för att på nyårsafton få höra "Det var ju du som gjorde slut. Jag vill vara vänner nu, men vi kan ju alltid hångla! Det jag sa förra veckan menade jag nog inte." Annars mest en jävla massa tjafs och tårar med allt och alla. Tänkte att 2008 ska bli bättre. Fast det började riktigt, riktigt skit.
What we do in life echos in eternity.
-Blev befodrad -Fick ny chef och blev utan befodringen -Började jobba natt för att slippa chefen -Ledig varannan vecka hela sommaren, mycket party! -Flyttade till Irland -Flyttade hem 9 dagar senare -Varit arbetslös i två månader -Fått nytt jobb
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Med ett ord: Omtumlande. Ett till: Vansinnigt. Mitt 2007 beskrivs med olika datum för min del, räcker för att jag ska villa bort mig i tankedvalor bara genom att göra så.
•pave paradise•
-Klarat mig bra i skolan -fått permission att komma in och fortsätta mitt studerande i Atlanta International School till hösten ´08 -tagit dansen till en högre nivå -jobbat sönder mej på arbetet -HULTSFREDFESTIVALEN!! -skaffat tjej -dumpat tjejen efter 4 månader -minimalt festande -Blivit världens lyckligaste sen Jay-Z kom tillbaka -blivit svinrik -Filmad av TV4 -Hamnat i lokala tidningen allt för ofta -slutat med basketen *snyft* -Skaffat nya vänner Rätt Nöjd med mina handlingar under 2007,Hoppas på bättre nu ´08
The Greatest Story Never Told....
familjen skaffade en hund (jan/feb) tog studenten (jun) rökt mer än någonsin (jun-frammåt) sommarjobbat på ett bygge (slutet av juli-slutet av augusti) fått lärlingsplats och alltså en fast inkomst (september) flyttar ut (3e december) Blivit morbror (30december)
Follow the dao, right about....NOW!
o yeah, tog slut med mitt ex i början av november
varit väldigt lycklig igenom hela året föresten
2007 resulterade i: - Förlorat ett jobb - Fått en flickvän - Utvecklats mer än något tidigare år - Fått en lovande praktikplats - Blivit mer egoistisk - Fått en bättre livsinställning - Gjort vad jag har velat - Det sämsta året på mycket länge
- Urf 2007 som var niice! - Gått på en MASSA konserter!
2007 Blivit riktigt full för första gången Blivit hög (någorlunda) för första gången Vart på festival för första gången Börjat snusa Fått en PS3
Would I shit you? You're my favourite turd.
2007 tagit studenten flyttat utomlands flyttat hem igen druckit mycket öl träffat massa nya fina vänner
Ett jävla skitår innehållande en massa flyttar, gråt och ännu mer gråt. 2008 kan bara bli bättre.
Inledde 2007 med en lång period av nedstämdhet, med hopp om att sommaren skulle bli bättre.. Sen slutade jag jobba och sommaren regnade bort. Sen träffade jag en kärlek som blev kortvarig.. Började plugga, droger och nära på att bli utslängd.
2008 kan nog bara bli bättre.
Haft ett skönt år. Uppstyrning på gång... Flyttade tillfälligt tillbaka till Sverige - Malmö för att börja plugga. (Riktigt skön stad!) Tillbaka till London, fortsätter plugga Behandlar och värderar mina vänner högt!
Vart på summerjam
Musik ÄR kärlek
Läser intressanta böcker - kunskap är makt innit
Vart i Tyskland och förstått att alla inte är nazis fast jag tror att alla är smygnazis iaf...(tystnaden på Ubanhof är värre än London) Nytt år, ny tid ny strid...resa, Zambia och se mina rötter
Common flower
två viktigaste punkterna: hittat min drömkvinna fixat en fet vindsvåning som jag delar med ovannämnda kvinna överlag ett riktigt grymt år med undantag för ett par dödsfall
Engagerat mig i fel saker, lägenhet, flickvän, asocialare än någonsin, haft väldigt roligt dock.