I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lurad av klädesaffär?

Övrigt - Blandat

   

2008-01-08 18:46

Lurad av klädesaffär?

Det är såhär att jag har fått en eckotröja från Rockawaypoint (i malmö) i augusti i födelsedagspresent av min syster. Den kostade 950 spänn o jag tyckte det va lite för snällt. Tröjan satt lite konstigt på mig o jag gillade inte motivet jättemycket så jag tänkte att då kan jag få nåt fetare för 950 kr.
Så jag går till Rockawaypoint o lämnar tillbaka den, letar efter nåt annat. Hittar inget o kan såklart inte få pengarna tillbaka, men får ett tillgodokvitto. Han säger nämligen att dom får in ganska mycket nytt i september (månaden efter).
Jag går tillbaka i september o då har affären stängt pga inbrott. Vilken jävla otur tänkte jag o väntade en vecka. Nu har dom fortfarande stängt. Jag provar gå dit ungefär en gång i veckan efter det + att jag ringer en gång i veckan för att då kolla om dom öppnat. Har gjort så fram till idag och dom har fortfarande inte öppnat.
Nu verkar det tom. som dom stängt ner hela butiken o jag börjar tröttna.

Är det så att jag blivit lurad på 950 spänn? (eller min syster egentligen)
Får man göra såhär?
Finns det något jag kan göra?

livet