I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skrik ut er bad beat-frustration här!

Övrigt - Blandat

   

2008-01-13 18:29

Skrik ut er bad beat-frustration här!

Finns väl inget som är så irriterande som att tvingas lyssna på andras bad beat-historier, men just nu är jag så jävla förbannad att jag bara måste få lätta på trycket lite...

Tänkte att jag skulle koppla av lite så här på söndagen med lite sit & gos och dryga ut bankrullen lite... Fan, vad fel man kan ha... I den första turneringen träffar jag en kåk(A-A-8-8-8), alla min pengar åker in och jag väntar mig att få se markerna knuffas i min riktning då jag till min stora förvåning ser att min motståndare (som dessutom har mig täckt) sitter på en högre kåk... Tack och adjöss!

Sedan tänkte jag att det kan ju bara inte gå lika illa en gång till, utan köper in mig i en ny turnering... Typ tredje handen träffar jag en stege (7-8-9-10-J), jag och en kille till är kvar efter floppen. Det raisas till höger och vänster och till sist åker bådas pengar in i mitten. Givetvis sitter killen på den högre stegen (Dam högt). Jag hatar livet just nu...

Så... fyll på med era egna värsta bad beats... eller sjuka vinster...

Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul