bira e inte alltfor dyrt. runt 5 kr po en normal restaurant. Givetvis e det dyrare i turistdistrikten men so e det ju overallt i verlden. resa: 1 timme= 1$ (turistbuss) boende= beror helt po vilken standard man vill ha. Po stellet jag bor po for tillfellet so betalar man 2 $ per natt men do e det en madrass po golvet, ett myggnet och en flekt. For 5-10 $ kan man hitta bra boende med toa och annan lyx po rummet. Finns som sagt gratis boende men do snackar vi dorms som man delar med andra menniskor och om man e i behov av lite privacy so e det kanske inte so lempligt. Men om man gillar att ligga och kramas med lite random menniskor so e det helt klart ett bra alternativ.Mrsalesman det var forra oret jag bodde i Laos, nu bor jag i Kambodja. Iofs so drar jag till Laos om ett par dagar men bara for att helsa po lite kompisar.Endeavour vilket land har stengt sina grenser till vietnam?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.