I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ang Studenmössorna

Övrigt - Blandat

2008-02-13 17:01

Ang Studenmössorna

fick ida brev eller rättare sagt ne påminelse från ABC Gruppen och förfallo datumet var 1 februari men fick ida en till påminelse att jag måste betala omgående med inga pengar eller nåt vet jag inte vad jag ska göra i och med att jag bor själv   , har för mig at man hämtar ut dem i skolan men måste betala i förväg eller nåt , vill ju gärna ha det jag beställde , är det så att mössan är kvar men att jag får betala ytterligarare avgifter för inte betalat i tid ?

tack på förhand

Graffare

2008-02-13 17:29
chilla och köp en på åhlens i sista sekund, den kommer ändå bara bli nedklottrad och nerspydd dagen den används
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2008-02-13 17:43

hääärligt med student:) beställde min nyss

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-13 17:53
studentdagen var jävligt rolig kommer jag ihåg! men kit med studentmössor o glas o skit är bara onödigt.. studentmössa kan ju dock vara rolig att ha ! 

2008-02-13 17:55
Chocka ALLA och skit i mössan. Finkläderna också. Mjukisbrallor en tröjja eller nått.
Varför gör ingen så?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-13 18:02
Dieallot X20

det finns dom som gör så.. det blir oftast inte spec. rebelliskt utan mest som en tråkig party pooper..

Muah_fucka P19

Ring dom! förklara läget! säg att du vill ha det du beställt, och att du ska betala såfort du kan, men att du inte har några pengar nu. be dom flytta fram förfallodatumet etc. det brukar itne vara några problem.

Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2008-02-13 18:02
Dieallot för att ingen vill göra sig själv till åtlöje.
Jag hade jeans iaf...
Min bild är... för mycket naket kanske?

2008-02-13 18:09
Haha vi hade en som kom till balen (iofs i högstadiet) i mjukisar och hawaiiskjorta
 DIF!

2008-02-13 18:36
Philly:
Man gör sig ganska mycket till åtlöje när man springer runt i den där extremt fula hatten och ett galet fult halsband gjort på sverigesnören och nappar.

2008-02-13 18:39
dieallot e du sthlmare?
den dagen då flest antal skolor går ut är ju det närmaste karnevalstämning du kommer i sthlm.

2008-02-13 18:40
och visst är de pinigt som du säger, kanske därför folk satsar på fylla för o stå ut :P

2008-02-13 18:42
Ja, jag är från Stockholm, och precis som så många andra Stockholmare hatar jag när folk tar studenten. Massa idioter som skriker från en lastbil, spelar pinsamt dåligt jävla äckelmusik och tutar.

2008-02-13 18:43
bob
respekt!
Meep meep

2008-02-13 18:57
Jag rockade min student utan mössa. Ser ut som en fucking matros och grejer. Var utan tvekan mest fresh i det sällskapet. Det var så drygt när alla som hade IG i alla ämnen gick runt med mösser och trodde de ådstakommit något HAHA
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2008-02-13 19:02
jag köpte massa grejer och sen när jag fick hem räkningen avbeställde jag allt förutom mössan, 650 har jag för mig, rövdyrt

2008-02-13 22:38
...eller så går man i en skola som bryr sig om eleverna och betalar all sån här skit!

2008-02-14 01:32
Vill ta studenten igen.... :'( Buhu

2008-02-14 11:21
Tanto i år var ju förövrigt helt sjukt när alla tog studenten.
-

2008-02-14 11:39
Jag var fett tankad hela min studendag. Det är ett under att jag ens lyckades ha kvar min studentmössa på slutet av dan. Har den hängandes på väggen nu. Fett smutsig med champagnefläckar o shi
"I lay chicks like mother goose"

2008-02-14 12:17
tar studenten i år men hoppar över det där med mössan. vadå 500 för den skiten, helt idiotiskt.