I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hitta på en konspirationsteori

Övrigt - Blandat

2008-02-20 09:30

hitta på en konspirationsteori

om ni skulle försöka plantera en konspirationsteori, det kan va att en människa inte finns eller att nåt evenemang aldrig ägt rum t ex. Vad skulle ni hitta på då? det ska givetvis va nåt som inte är sant men vilka argument skulle ni använda för er sak?

så är det med det som det är med det som är.....
Skivsamlare

2008-02-20 09:50
alltså, alla popflickors favoritmönster är randigt, det kan vi fastslå. aight?

pop råkar vara förkortningen för ett visst klädföretag, polarn o pyret, vars signaturmönster
råkar vara randigt.

coincidence? i think not

Slutsats; polarn och pyret skapade poptrenden för att stärka sitt varumärke
fair enough..
Poet

2008-02-20 10:18
Jag försöker intala alla mina polare att E-On och Enron har någon skum connection och att E-On senare kommer blåsa oss alla riktigt hårt, precis som Enron gjorde :P
At the gates of Eternity...

2008-02-20 10:28
Familjer som Rotchilds och Rockfellers har extrem makt. Äger du bankerna så
kontrollerar du ekonomin och ekonomin i sin tur kontrollerar världen.
plussar du på alla hemliga sällskap och frimurar ordrar, rotary klubbar
och företag som sysslar med välgörenhet utåt men bakom stängda dörrar
slänger ut dissinformation eller knark handel, C.I.A är sådant exempel
som fraktar in gigantiska mängder narkotika i USA. Samhället är
uppbyggt på såvis att några få kan kontrollera den stora massan,
varför? Eliten skapade detta samhälle efter deras spelregler och
tankesätt. Politik är en illusion, dagens partier står för identiskt
lika tankar på det stora hela.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath
A waste of breath the years behind
In balance with this life, this death

2008-02-20 10:34
Kloak

Du skrämmer mig.

Poet

2008-02-20 10:54
Swagman: Det där ju snarare fakta än en teori.
At the gates of Eternity...
DJ

2008-02-20 11:31
Detta är ingen konspirationsteori.. Detta är sant!

Ok, så här är det. Jag har de senaste åren ägnade mycket tid åt att försöka kartlägga och granska en mycket hemlig organisation. Organisationen kallas i allmänhet för "Systrarna" och har rötter tillbaka till åtminstone 1400-talet. Organisationen bestod då framförallt av matansvariga på kloster runt om i Sverige och en del värdshusvärdinnor och liknande. Sedan har organisationen mest kommit att utgöras av de som arbetat med maten på offentliga och halvoffentliga institutioner.

Sedan mitten av 1980-talet domineras organisationen helt av skolmattanter och hemkunskapslärare, men det finns fortfarande en del aktiva på fängelser och vårdinrättningar. Normalt sätt värvas medlemmarna redan under utbildningen och får då svära evig trohet till "systrarna".

Den största händelsen inom "Systrarna" är sommarkonferensen då alla medlemmar träffas och håller möten med bestämda ritualer. Det är här riktlinjerna för skolmaten under det kommande året dras upp och organisationen garanterar att skolmaten fortsatt kommer att hålla låg kvalité och till stor del utgöras av "svensk husmanskost".

Organisationen har ett väldigt hierarkiskt system där antal år som medlem och ålder är avgörande för inflytandet. Organisationens högste ledare kallas informellt för "Storasyster".

Trots mina efterforskningar vet jag efter flera år väldigt lite om organisationen då den är så hemlig, men jag har haft ett kort möte med en avhoppare och även fått tillgång till några interna dokument. Min förhoppning är att någon gång i framtiden samla så mycket information att jag kan avslöja "Systrarnas" ljusskygga verksamhet.

Kom ihåg var ni hörde det först...

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2008-02-20 12:29
Jag skulle skylla något på Schweiz helt enkelt, enkel måltavla. Alla vet att Schweiz är ett helt galet land.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2008-02-20 14:06
metroutdelare, telefonabonnemangs promoters m.m. är aliens som undersöker hur lång stubin människan vanligast har.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-20 14:09
palmemordet och bofors..true story dock
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-02-20 14:12
Jag hävdar bestämt att Sverige fortfarande är i krig med San Marino.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-20 14:21
Japan finns inte. tänk efter, har ni hört talats om något som kommit från Japan som inte har varit helbizarrt och totally out of there?
Japan var ju ett rätt litet land, så det är inte helt ologiskt att anta att ett par atombomber kunde spränga det i luften. naturligtvis skulle det bli skandal, t o m på 40-talet, om USA rent fysiskt hade raderat ett land från Jordens yta, så man satte igång världens bluff och satte under årens lopp några av sina mest kontroversiella och konstiga invånare (kolla på filmer, tv-program och elektronik, för att inte tala om mode och trender, som kommit från Japan under åren) i ett gigantiskt läger, som skulle föreställa ett land. pga de sjuka individerna blev "New Japan" också rätt bizarrt. det är naturligtvis från detta läger som japanska turister och utvandrare kommer. logiskt va? också tacksamt i reklamkampanjer. man kan ju höra om varenda band som finns, hur okänt det än är, att "Vi är stora i Japan", och ingen KAN kontrollera det, eftersom landet inte finns.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!

2008-02-20 14:22
min kompis har en liknande teori om USA, att det bara finns för att filmer ska utspela sig någonstans, men det är ju bara löjligt. 
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!

2008-02-20 14:31
Jag fastnade för det som Kloak sa, det ligger nog nåt i det...

2008-02-20 14:37
jag skyller allt på ZOG så slipper jag tänka ut nått själv..
Du som har stulit en diskmaskin var snäll och lämna den tillbaka genast eftersom någon har betalat för den och behöver den.