|
|
|
|
|
Parfym till en kvinna...
Jag hade tänkt köpa parfym till min tjej, men eftersom hela min existens tycks vila på ett enda stort fundament av beslutångest så har jag väldigt svårt för att välja. Hon gillar tydligen blommiga parfymer. Hennes favoritdoft är liljekonvalj men att hitta en parfym med den doften verkara vara helt omöjligt. Men jag har i alla fall hittat ett par parfymer som jag tycker luktar gott, nämligen; DKNY - red delicious, Estée Lauder - pleasures, Paul Smith - london for women och Prada - prada. Är det någon, helst tjej, som kan verifiera att dom verkligen luktar gott :p eller har några rekomendationer på andra blommiga parfymer så tas det gärna emot...
lilMAliK - the one man gang - ::respect all fear none::
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Ytterligare ett tips är Noa Fleur, lagom och god. Inte så inne i de andra så can't say...
Common flower
|
|
|
DKNY - red delicious luktar gott iallafall.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
|
|
|
köp en AXE till henne, tanken som räknas?
HA. nej skoja lite:(
Ralph Lauren (?) parfymerna är jäkligt fräsha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Hehe.. hon är fransyska så att ge henne en Axe hade väl varit som att bränna upp trikoloren på champ-élysées ungefär. Men tack för tipsen.
|
|
|
Köp för fan inte DKNY- Red delicious!!! Jag tyckte inte det var så himla kul att få den när ALLA fjortisbrudar i hela sverige hade den tre månader senare. Den luktar grymt gott, men inte när alla har den... Nu är det iofs inte lika många som har den, det är väl för-fjortisarna som äntligen lyckats spara ihop sin futtiga månadspeng som har dem nu. Jag tror att du ska sikta på Noa som nån tidigare skrev. Det är nog någon av parfymerna från Cacharel iaf som luktar lijekonvalj har jag för mig. Men spring in på nån butik och be dem hjälpa dig vetja!
I might be wrong... but you're just plain stupid!
|
|
|
Jag håller med. Många har DKNY.. Men det kan ju bara bero på att den luktar gott!
Eller så tänker dom väl "amen alla andra har ju den parfymen och då måste jag också ha den."
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
|
|
|
Lillfrida: Det är väl 50/50. Några hade den och sen hakade fjortisarna på. Ja, jag är bitter.
I might be wrong... but you're just plain stupid!
|
|
|
hehe.. men den kanske inte är lika vanlig i frankrike? och hon fyllde precis 30 så hon behöver känna sig ung :p.. men jag ska testa dom andra också.
|
|
|
kate moss parfym luktar jättegott! Köp den till henne!
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!"
http://starbuck.blogg.se
|
|
|
Clean parfymerna är ju riktigt fräscha, luktar typ nyduschat =) Sen så är dom lite dyrare än dom vanliga parfymerna (800:-) så det kan ju också va lite plus i kanten att du lagt ner en extra slant hoho ;)
|
|
|
Naomi Cambells parfymer luktar också gott.
|
|
|
Calvin Klein - Be Mums!
Minns att jag hade en parfym när jag var yngre, en Ralp Lauren i en grönblå, liten flaska. Som jag minns så doftade den väldigt gott!
|
|
|
Jag tror inte jag har luktat på en godare lukt än J.lo DarkGlow . tror den hette så svart paket ..
Riktigt go älskar den på tjejer luktar otroligt gott.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
|
|
|
Inte för att vara sån nu, men är inte hela tanken egentligen med att göra sig fin och lukta gott att ens partner ska gilla det. Det du tycker luktar gott borde väl vara det självklara valet.
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
|
|
|
Har själv aldrig luktat på dom, men hur är Agent Provocateurs dofter? Om jag var tjej så skulle jag bli glad bara av den fina flaskan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Ralph by Ralph Lauren, lukta och reflektera kring vad du tycker om den. Jag blir helt vilt när min tjej har den på sig.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
|
|
|
burberry , den för kvinnor , den är nice
Survival of the fitest only the strong survive.
|
|
|
christina aguileras e go
http://sajaaaa.blogspot.com
|
|
|
frostÄr du galen? Den luktar diasktrasa. Fattar inte hur dom tänkte när dom framställde den lukten.
|
|
|
boss deep red tror ja den heter är nice på tjejer
|
|
|
viktor&rolf - FLOWERBOMB
inget blir fel med viktor&rolf...
um dois...
|
|
|
Eftersom alla tycker olika om det mesta inklusive det här så tycker jag vi kan dra slutsatsen att dom flesta har olika smak, således kanske man inte ska fråga här vilken parfym som bör införskaffas..? Var sneaky och ta med henne på stan nån dag råka gå in på en parfymaffär och se vad hon verkar digga? Eller nåt jag vet inte.
|
|
|
Jonka Ja jag är galen. Sabbade jag din punch nu? ;P
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
|
|
|
Paul Smith - Floral
Lätt i doften, sitter länge, luktar som namnet avslöjar... gå och få en provsniff på den i nån affär :)
|
|
|
Ja, nu sabbade du allt mitt aggressiva utfall.
|
|
|
dewilicious
Jo, det hade klart varit det bästa. Problemet är bara att jag är i Sverige och hon är i Frankrike. Och när jag kommer ner dit så finns det inte direkt tid att gå runt och titta i affärer. Jag kan ju alltid fråga henne rätt ut om hon är intresserad av något speciellt märke, men grejen är ju att det kanske blir för uppenbart att jag tänker ge henne en parfym i present då och det känns som att det förstör överaskningen lite.
conspicious
tack för tipset. jag ska provsniffa den, hans andra parfymer luktar gott i alla fall.
|
|
|
kenzo "flower" luktar så jävla underbart. även gucci "eau de perfume II".
|
|
|
Jag använder i och för sig en massa jäkla parfymer, men prada-prada rekomenderar jag inte, jag tycker den har lite tantig doft.
Använder scada in to the blue också och den luktar väldigt gott.
Men sen ska man ju tänka på att parfymer luktar olika beroende på vem som har dem och så där. Ta en du gillar istället. Antingen blir det rätt eller så blir det fel =)
What we do in life echos in eternity.
|
|
|
köp inte nån populär parfym det är inte lika kul att lukta som alla andra. T.ex Britney Spears
Jag har Guccis Envy me Den gillar jag och den luktar gott Den kan du köpa
Aiight
|
|
|
aiight F18
ALLA har ju Envy Me. Men ja, den luktar gott.
|
|
|
aha okej:P hittils vet jag bara mej själv så:P
Aiight
|
|
|
|
|
|
CLEAN luktar fräscht =) men så dyr att man aldrig orkar köpa den åt sig själv, perfekt present alltså!
|
|
|
Issey Miyake luktar fruktat mums, annars funkar Stella McCartneys Stella åxå fin-fint!
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
|
|
|
eller så kör man naturel:P haha
Aiight
|
|
|
I smell like L'instant magic by Guerlain, that's some good stuff!
|
|
|
Det var kanske lite dumt att be om tips.. hehe... ska jag lukta igenom allt det här så väntar en månads konstant migrän. Men jag får väl försöka att sålla. Tack för alla tipsen i alla fall.
|
|
|
kate moss "kate" :D
69 - Try it you'll like it
|
|
|
Köp The-One de gjorde jag
?
|
|
|
En del brudar använder ju herrdofter. Det kan ju vara taktiskt om du ska vara ifrån henne länge och vill ha henne för dig själv. Åtminstone för andra män.
|
|
|
jil sander - style
kan finnas på kicks
|
|
|
haha.. bra idé... det kanske blir AXE i alla fall då..
|
|
|
en gammal klassiker är ju Laura (Laura Biagotti)Själv har jag fastnat för Guccis 's Rush. Det är liksom "min" doft nu. men jag har Paul Smith - Floral, DKNY- Be Delicious, Nina Ricci- Les Belles de Ricci också. Paul Smith-doften är nice =) Annars så är Ninia Ricci's Premier Jour lite blommig och "pudrig" . Luktar gott iaf =) Jag föredrar liiite mer sting dock =P Spana in sidan: http://www.parfym.se/Default.aspx Finns ju beskrivingar på villken typ av doft det är också =)
|
|
|
Jockey.
Nej men, köpt nåt som du gillar?
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
|
|
|
stella mcchartney den som är liten o rosa och fyrkantig. :)
|